اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961203283838120

روش‌هایی برای یادگیری موثرتر زبان انگلیسی

یادگیری زبان انگلیسی بدون خستگی، بدون توقف

کد: 13961203283838120

https://goo.gl/idnGdS

، تهران , (اخبار رسمی): در این مطلب به نکات مهم آموزش زبان انگلیسی از صفر اشاره می‌شود. در هر قسمت نکاتی که در طول یادگیری زبان انگلیسی نیاز خواهد شد ارائه می‌شود و به پیوستگی و اهمیت آن اشاره می‌شود و در کل سعی می‌شود به روش‌های مختلف با این زبان عجین شد.

یادگیری زبان انگلیسی  بدون خستگی بدون توقف
یادگیری زبان انگلیسی بدون خستگی، بدون توقف

یک برنامه خوب برای فراگیری زبان انگلیسی، برنامه‌ای است که در تمامی روزهای هفته مقدار کمی شما را درگیر کند. روزی یک ربع زمان گذاشتن بهتر از یک ساعت در هفته است. به خرده تلاش‌های مقطعی راضی نشوید

یادگیری زبان انگلیسی، یکی از واجبات دنیای امروز ماست. هر کس به دلایل مختلفی اقدام به یادگیری زبان انگلیسی کرده؛ بعضی موفق‌اند و بعضی پس از مدتی کوتاه یادگیری را رها کرده و به‌عنوان یک تجربه ناموفق و دوست‌نداشتنی در خاطرشان از زبان انگلیسی یاد می‌کنند. در این مقاله نکاتی را که یادگیری زبان انگلیسی را تسهیل می‌کند، مرور می‌کنیم.

- به یاد داشته باشید که یادگیری زبان یک فرآیند زمان‌بر است و نمی‌توانید در مدتی کوتاه به‌تمامی خواسته‌هایتان برسید، پس صبور باشید! اما چگونه صبور باشیم و در وسط یادگیری انگیزه خود را از دست ندهیم؟ ساده است، اهداف کوچک و واقع بینانه تعریف کنید. پیوستگی و رسیدن به اهداف انگیزه شمارا دوچندان می‌کند. پایبندی به این تعهدات باعث پیشرفت می‌شود.

- یک برنامه خوب برای فراگیری زبان انگلیسی، برنامه‌ای است که در تمامی روزهای هفته مقدار کمی شمارا درگیر کند. روزی یک ربع زمان گذاشتن بهتر از یک ساعت در هفته است. اگر بتوانید پیوستگی را رعایت کنید و به برنامه خود پایبند باشید برآیند زمان‌های کوتاهی که به را یادگیری گذاشته‌اید را خواهید دید؛ اما فراموش نکنید که شرط نتیجه گرفتن استمرار است، خرده تلاش‌های مقطعی تنها انگیزه را تضعیف خواهند کرد.

- از روش‌های مختلف برای یادگیری استفاده کنید و از زمان‌های مرده‌تان حداکثر بهره را ببرید. در مسیرتان به محل کار یا دانشگاه به آهنگ‌های انگلیسی گوش دهید. می‌توانید از پادکست‌های انگلیسی‌زبان هم بهره ببرید. ببینید به چه چیزی علاقه دارید و آن‌ها به‌گونه‌ای به انگلیسی مرتبط کنید. فیلم‌های زبان‌اصلی با زیرنویس انگلیسی ببنیدید تا با کلمات ناآشنا‌تر،‌ راحت‌تر خو بگیرید.

علاقه‌مندان برای مطالعه بیشتر می‌توانند به وبلاگ کارین مراجعه کند.

در موسسه کارین علاوه بر اشاره به نکات آموزشی زبان‌ انگلیسی به زبان آلمانی،‌ اسپانیایی، فرانسوی و دیگر زبان‌ها هم پرداخته می‌شود. ضمناً به حوزه‌های دیگری همچون آموزش عکاسی، آموزش حنا، نکات مهم در مورد طراحی داخلی و... نیز پرداخته می‌شود

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کارین

سرویسی که می‌خواهید را به ما بگویید و ما برای شما متخصصش را پیدا می‌کنیم. از مربی اسب‌سواری تا طراحی وب از مشاوره‌های حقوقی تا برگزاری مراسم از آموزش زبان‌ و موسیقی تا طراحی داخلی. همه‌ی این سرویس‌ها را پوشش می‌دهیم. فقط کافی است که به سایت کارین مراجعه کنید تا متخصص سرویس موردنظرتان را پیدا کنید: https://kaarin.com

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش