اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961206284148423

بالاترین سطح توانمندی‌های مدیریتی با خدمات فنی مهندسی همای همایون تیرازیس

همای همایون تیرازیس پیشرو در ارائه خدمات فنی مهندسی

کد: 13961206284148423

https://goo.gl/U1Frp5

، شیراز , (اخبار رسمی): شرکت همای همایون تیرازیس برای تمامی شرکت‌ها، ارگان‌ها ، سازمان‌ها و ادارات سراسر کشور مربوط به پروژه‌های راه، ایمنی راه، راه آهن، سد بند خاکی و سنگ و سیمانی، ساختمان ،سازه‌های صنعتی،خط لوله آب و فاضلاب، تصفیه‌خانه آب و فاضلاب، خدمات آی تی، انرژی‌های جدید و خدمات فنی مهندسی انجام می‌دهد.

همای همایون تیرازیس پیشرو در ارائه خدمات فنی مهندسی
همای همایون تیرازیس پیشرو در ارائه خدمات فنی مهندسی

شرکت همای همایون تیرازیس آماده ارائه خدمات باکیفیت به مشتریان خود می‌باشد [email protected][email protected]

برون‌سپاری به عنوان یک ابزار اجرایی ساده و اقتصادی، سابقه طولانی دارد و تمام شرکت‌های تولیدی و صنعتی از انواع الگوهای برون‌سپاری یا پیمانکاری استفاده می‌کنند و با آن مانوس هستند. مدیران تجاری و صنعتی درحالـــــــی که می کوشند از استراتژی برون‌سپاری استفاده کنند اما در عمل با این سوال روبه رو هستند که چه خدمتی را برون‌سپاری کنند.

در راستای تأکید برنامه ششم توسعه مبنی بر ارتقای بهره‌وری  و کاهش هزینه‌ها ، برون‌سپاری فعالیت‌های فنی و مهندسی در بخش‌های مختلف ادارات راه و شهرسازی، شهرداری‌ها و … به بخش‌خصوصی واگذار می‌شود.

اگرچه برون‌سپاری به سازمان کمک می‌کند که بهره‌وری نیروی انسانی خود را افزایش دهد، اما همواره حفظ اطلاعات و اسرار تجاری شرکت‌ها یکی از دغدغه‌های مدیران بوده است. جاسوسی صنعتی و تجاری در ابعاد گسترده و بسیار حرفه‌ای در سطح بین‌المللی رواج دارد. برون‌سپاری خدمات تخصصی مستلزم ارائه دقیق‌ترین اطلاعات یک شرکت به فرد یا موسسه‌ای خارج از سازمان می‌باشد. 

از این روی، برخی از مهندسان دلسوز کشور از پس چنین دشواری‌ها بر آمدند و از پای ننشتند و به بنیان‌گذاری «همای همایون تیرازیس» دست یازیدند تا برای همیشه اطلاعات و اسرار تجاری شرکت‌ها حفظ شود.

همای همایون تیرازیس پیشرو در ارائه خدمات فنی مهندسی از ابتدای تأسیس تاکنون همواره کوشیده است تا با رعایت مشخصات فنی، بکارگیری تکنولوژی‌های نوین و نیز یادگیری و بهبود مستمر در سرتاسر زنجیره ارزش خود، خدمات با کیفیت را به مشتریانش عرضه کند و استقرار یک نظام هدفمند متعالی همواره مدنظر مدیران شرکت بوده‌است.

در این راستا پیمانکاری تامین نیروهای فنی ادارات، پیمانکاری برون‌سپاری ادارات (دفتر فنی و نقشه برداری)، طراحی، نقشه برداری، متره و برآورد و آنالیز و ارائه قیمت، صورت‌جلسات موقت و قطعی – نقشه های کارگاهی – چک لیست و پرمیت – لایحه تاخیرات – کلیم و ادعا صورت وضعیت موقت و قطعی – تعدیل موقت و قطعی – جدول ارزیابی نتایج مقاومت بتن – نقشه چون ساخت (ازبیلت)، تحویل موقت و قطعی، مدیریت پروژه و زمان‌بندی را با تکیه بر نیروهای توانمند خویش ارائه می‌کند.

فعالیت شرکت همای همایون تیرازیس به شماره ثبت ۴۱۲۷۰ با مدیریت مجتبی نقی‌زاده از سال ۱۳۹۳ آغاز شد و برای تمامی شرکت‌ها، ارگان‌ها، سازمان‌ها و ادارات سراسر کشور مربوط به پروژه‌های راه، ایمنی راه، راه آهن، سد بند خاکی و سنگ و سیمانی، ساختمان، سازه‌های صنعتی، خط لوله آب و فاضلاب، تصفیه ‌خانه آب و فاضلاب، خدمات آی تی ( IT )، انرژی‌های نو، خدمات فنی مهندسی انجام می‌دهد.

این شرکت با برخورداری از بالاترین سطح توانمندی‌های مدیریتی، سرمایه انسانی پربازده، خدمات فنی مهندسی ذیل را ارائه می‌کند:

۱- تهیه صورت وضعیت‌های قطعی و موقت و صورت‌جلسات و محاسبه تعدیل و مابه التفاوت کلیه پروژه‌های عمرانی (ابنیه ، برق ، مکانیک)
۲- تهیه و تنظیم صورت‌جلسات کارگاهی
۳- آنالیز بهای برآورد اولیه و مشاوره در نحوه پیشنهاد قیمت در مناقصات
۴- آموزش تهیه صورت وضعیت و متره و برآورد به صورت تضمینی
۵- آموزش نرم‌افزار صورت وضعیت‌نویسی و برآورد و پیشنهاد قیمت تکسا
۶- تهیه اسناد و مدارک مربوط به کلیه ادعاهای حقوقی و دفاعیه‌های آن
۷- آمادگی برای اخذ قرارداد با شرکت‌های مشاور و کارفرما جهت برآورد پروژه‌ها و ارائه آنالیز قیمت و قیمت پیشنهادی
۸- ارائه قیمت پیشنهادی جهت شرکت در مناقصات همراه با آنالیز قیمت با نرم‌افزار
9- تهیه وکنترل متره و برآورد
10- ارائه آنالیز قیمت و پیشنهاد قیمت جهت مناقصه

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت همای همایون تیرازیس

همای همایون تیرازیس پیشرو در ارائه خدمات فنی مهندسی پیمانکاری تامین نیروهای فنی ادارات – پیمانکاری برونسپاری ادارات ( دفتر فنی – نقشه برداری ) – طراحی – نقشه برداری – متره و برآورد و آنالیز و ارئه قیمت – صورت جلسات موقت و قطعی – نقشه های کارگاهی – چک لیست و پرمیت – لایحه تاخیرات – کلیم و ادعا صورت وضعیت موقت و قطعی – تعدیل موقت و قطعی – جدول ارزیابی نتایج مقاومت بتن – نقشه چون ساخت ( ازبیلت ) – تحویل موقت و قطعی – مدیریت پروژه و زمان بندی را با تکیه بر نیروهای توانمند خویش ارائه می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید