اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961206284297969

خدمتی تازه از شرکت بازرگانی آتیه‌سازان عرصه تجارت به متقاضیان

سرمایه‌گذاری و واگذاری آن تنها در هفت روز کاری! ویژه ایام پایان سال و نوروز

کد: 13961206284297969

https://goo.gl/kV2ews

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت بازرگانی «آتیه‌سازان عرصه تجارت» به مناسبت سال تازه و عید نوروز خدمت تازه‌ای با عنوان «واگذاری سرمایه در هفت روز» که براساس اصول و تیپ قراردادهای سرمایه‌گذاری این شرکت انجام می‌شود، به متقاضیان ارائه می‌کند.

سرمایه‌گذاری و واگذاری آن تنها در هفت روز کاری! ویژه ایام پایان سال و نوروز
شرکت مسئولیت محدود آتیه‌سازان عرصه تجارت از سال ۱۳۸۹ در زمینه‌ی بازرگانی و سرمایه‌گذاری فعالیت میکند

متقاضیان می‌توانند به مناسبت نوروز، تنها «هفت روز» پس از عقد قرارداد سرمایه‌گذاری با این شرکت، سرمایه‌ی مورد نظر خود را در اشکال گوناگون دریافت کرده و تحویل بگیرند

به گزارش روابط‌ عمومی شرکت بازرگانی آتیه‌سازان عرصه تجارت، از ابتدای اسفند ماه سال ۱۳۹۶، شروع به ارائه خدمت جدید خود به مناسبت سال تازه و عید نوروز با عنوان « واگذاری سرمایه در هفت روز » کرده و امید دارد که با هدف گسترش دایره‌ی فعالیت‌های خود، بتواند مراودات گسترده‌ای با متقاضیان داشته باشد.

بر اساس این گزارش، این خدمت که براساس مفاد قراردادهای سرمایه‌گذاری این شرکت ارایه می‌شود، با نیازسنجی کسب‌وکارها و بازار توانسته گام بلندی در راستای همکاری و سرمایه‌گذاری در حوزه‌های صنایع و معادن، ساخت‌وساز، مخترعین، کارآفرینان و ... بردارد.

بر پایه این اطلاع، متقاضیان می‌توانند تنها هفت روز پس از عقد قرارداد سرمایه‌گذاری با این شرکت، سرمایه‌ی مورد نظر را در اشکال گوناگون دریافت کرده و تحویل بگیرند. باید گفت که شرکت آتیه‌سازان عرصه تجارت با توجه به تیپ قرارداد سرمایه‌گذاری خود، توان این را نیز خواهد داشت که با درخواست طرفین قراردادهای خود، سرمایه‌ی غیرنقد واگذار شده را نیز با حق‌العمل کاری (بازاریابی) به فروش رسانده و معوض نقد را به ایشان پرداخت نماید.

توضیحات تکمیلی خدمت جدید این شرکت را می‌توانید در وب‌سایت رسمی این مجموعه از پیوند زیر مطالعه نموده و از طریق راه‌های ارتباطی مندرج، اقدام به ارسال درخواست‌های خود کنید: سرمایه‌گذاری تنها در هفت روز کاری؛ ویژه نوروز

محمدرضا مریوانی مدیرعامل شرکت بازرگانی آتیه‌سازان عرصه تجارت، ارائه این خدمت را نتیجه برنامه‌ریزی‌های فشرده و همکاری اجزای مختلف این مجموعه دانست و گفت: اجزای مختلف مجموعه بازرگانی آتیه‌سازان عرصه تجارت در جهت آماده‌سازی پیش‌نیازهای اجرای این فرآیندها و انجام این نوع قراردادها در بازه‌های زمانی فشرده‌ی هفت روزه، از ابتدای زمستان کار را آغاز کرده بودند و تلاش‌های بی‌وقفه و شبانه روزی ایشان باعث رونمایی از این خدمت و ارائه‌ی آن از ابتدای اسفند ماه بوده است.

وی درباره‌ی زمان‌بندی ارائه این خدمت به متقاضیان خاطر نشان کرد: اسفند ماه همواره برای تولیدگران، صنعت‌گران، کارآفرینان و دیگر افراد فعال در بازار کار و کسب‌وکارهای نوپا به علت بسته شدن دفترهای حسابرسی، مملو از چالش‌های متفاوت و گوناگون بوده است. انتخاب این بازه‌ی زمانی به علت نیاز اشخاص به تزریق سرمایه به کسب‌وکار خود در جهت برنامه‌ریزی برای سال پیش رو و همچنین تسویه‌ی حساب‌های سالی که گذشته، بوده و شرکت آتیه‌سازان عرصه تجارت آن را به خوبی درک و به این خاطر درصدد حل آن برآمده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آتیه‌سازان عرصه تجارت

آتیه‌سازان عرصه تجارت (تأسیس ۱۳۸۹) به مدیریت محمدرضا مریوانی، شرکتی خصوصی فعال در زمینه انجام معاملات تجاری (خرید، فروش، معاوضه، تهاتر و غیره) و همچنین سرمایه‌گذاری و حتی مشارکت در « کارخانجات، طرح‌ها، ابنیه، کسب‌وکارها و دیگر پروژه‌های قانونی » اما دارای « توجیه اقتصادی » است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | بانک، بیمه و سرمایه