اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961206284318221

 جشنواره زمستانی سال 96 به مناسبت سپری شدن یک‌سال خوب دیگر برگزار می‌شود

تخفیف‌10 تا 50 درصدی انواع کالا و خدمات رهرو رایانه از اول اسفند ماه 96

کد: 13961206284318221

https://goo.gl/DmUE6E

، شیراز , (اخبار رسمی):  جشنواره زمستانی سال 96 به مناسبت سپری شدن یک‌سال خوب دیگر از ابتدای اسفند ماه سال 1396 آغاز و تا پایان فروردین ماه سال 1397 ادامه دارد.

تخفیف‌10 تا 50 درصدی انواع کالا و خدمات از اول اسفند ماه 96
تخفیف‌10 تا 50 درصدی انواع کالا و خدمات رهرو رایانه از اول اسفند ماه 96

مشتریان می‌توانند بدون هیچ‌گونه تشریفات خاصی و تنها با ارائه تیکت خود به مسئولین مراکز طرف قرارداد، به راحتی از تخفیفات مورد نظر بهره‌مند شوند

به گزارش روابط عمومی رهرو رایانه، جشنواره تخفیف‌های ویژه این مرکز با عنوان جشنواره زمستانی سال 96 به مناسبت سپری شدن یک‌سال خوب دیگر و در دوره زمانی 2 ماهه برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، مشتریان در مدت این جشنواره می‌توانند انواع خدمات و محصولات معرفی شده را از طریق تیکت های تخفیف ارائه شده این مرکز و با 10 تا 50 تخفیف تهیه کنند.

مهدی غفاری مدیرعامل مرکز کامپیوتر رهرو رایانه، مشتری‌‌مداری را هدف اصلی برگزاری این جشنواره دانست و تصریح کرد: سعی می‌شود در دوره زمانی مشخصی با برگزاری جشنواره‌هایی از این دست، ضمن افزایش ارتباط دوسویه با مشتریان، بستری برای بهره‌مندی همه اقشار از محصولات و خدمات مورد نیاز و قابل استفاده مشتریان فراهم شود.

او به تشریح جزئیات بیشتر این جشنواره پرداخت و ادامه داد: تیکت‌های تخفیف ارائه شده از طرف این مرکز، قابل ارائه به تمام مراکز معرفی شده از طرف رهرو رایانه است و مشتریان گرامی می‌توانند بدون هیچ‌گونه تشریفات خاصی و تنها با ارائه تیکت خود به مسئولین مراکز طرف قرارداد، به راحتی از تخفیفات مورد نظر بهره‌مند شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

رهرو رایانه

مرکر کامپیوتر رهرو رایانه ارائه خدمات تخصصی لیست بیمه تامین اجتماعی و امور دارائی به صورت غیر حضوری و تضمینی و انجام ده ها خدمات حرفه ای کامپیوتری و اینترنتی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]