اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961206284378331

تخفیف ویژه برای ایام خانه تکانی

تخفیفات ویژه پاکینو؛ اپلیکیشن درخواست نیروی نظافتی آنلاین برای اسفند ماه

کد: 13961206284378331

https://goo.gl/bRLmt1

، تهران , (اخبار رسمی): پاکینو، اپلیکیشین اندرویدی سفارش آنلاین نیروی خدماتی نظافتی در ایران است. برای دریافت اپلیکیشن پاکینو علاوه بر سایت شرکت یکتا در کافه بازار، ایران اپس، اول مارکت و مایکت قابل دانلود است.

پاکینو اپلیکیشن درخواست نیروی نظافتی آنلاین || تخفیفات ویژه برای اسفند ماه
تخفیفات ویژه پاکینو؛ اپلیکیشن درخواست نیروی نظافتی آنلاین برای اسفند ماه

با وارد کردن کد:2266 در قسمت تخفیفات پاکینو عیدی خود را قبل از نوروز از ما دریافت کنید.

شرکت خدماتی و نظافتی یکتا در تاریخ ۱۳۹۲/۰۴/۱۶ در اداره ثبت شرکت‌های تهران با شماره ثبت ۴۳۹۸۱۸ جهت انجام نیازهای نظافت منازل و محل کار، راه پله و انجام امور خدماتی به ثبت رسید. 

شرکت خدماتی نظافتی یکتا که دارای ۵ سال سابقه درخشان در حوزه خدمات نظافتی است که به لطف حمایت مشتریان خود توانسته اعتماد ۲۰ هزار هموطن عزیز از قشرهای مختلف جامعه را  به دست آورد.

مدیران این شرکت برای رفاه و دسترسی آسان‌تر و با توجه به پیشرفت‌های اپلیکشن‌های مکان‌یاب که امروزه مورد استقبال خوبی قرار گرفته شده تصمیم به طراحی و اجرای اپلیکشن آنلاین رزرو نیرو خدماتی به نام پاکیو گرفته‌اند.

معرفی اپلیکیشن پاکینو 

پاکینو اپلیکشنی از دسته اپلیکشن‌های مکان‌یاب است که کاربران می‌توانند نوع کار (نظافت منزل، نظافت محل کار، راه پله و …)، محل مورد نظر، ساعت کاری و تعداد نیرو لازم خود را تنها با چند کلیک ساده مشخص کنند و در همان ساعت از تاریخ مشخص شده و به تعداد درخواستی که در اپلیکشن مشخص کردید نیرو متخصص در آن‌جا حضور پیدا می‌کنند. از مزایای این اپلیکشن می‌توان به سادگی و سهولت آن اشاره کرد و همچنین این اپلیکشن دارای پشتیبانی ۲۴ ساعته است و کاربران هر زمان که بخواهند می‌توانند با پشتیبانی تماس حاصل کنند.

از دیگر ویژگی‌های این اپلیکشن این است که به محض آن که کاربران درخواست خود را ثبت کنند نیرو مورد نظر آن‌ها توسط شرکت انتخاب می‌شود که البته این موضوع به نفع کاربران عزیز است. به طور مثال برای پذیرایی، دیوارشویی و یا نظافت راه پله هر کدام نیرو متخصص خود را می طلبد که شرکت براساس نوع درخواست کاربران،نیرو مورد نظر را انتخاب و برای شما اعزام می‌کند .

در طی سال‌های فعالیت پاکینو میزان رضایت‌مندی مشتریان برای شرکت حائز اهمیت بوده و از طریق برگه رضایت‌نامه این کار انجام می‌شود. امروز نیز در اپلیکشن پاکینو این امکان وجود دارد که به نیرو مورد نظر امتیاز داده شود و میزان رضایت مندی خود را به شرکت اعلام کنند.در ضمن فعالیت این اپلیکشن فعلا فقط در تهران است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

یکتا

۱- نظافت منزل و محل کار ۲- پذیرایی مراسم و جشن ها ۳- نگهداری از کودک و سالمندان ۴- نظافت راه پله و برج ها ۵- بازسازی و گچ بری ۶- نما شویی، کفسابی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]