اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961207284408429

مناسب‌ترین و باکیفیت‌ترین سیستم حفاظت الکترونیکی

«نفیس الکترونیک» نماینده انحصاری سیستم حفاظت الکترونیکی در ایران

کد: 13961207284408429

https://goo.gl/Q7sHKW

، کرج , (اخبار رسمی): شرکت نفیس الکترونیک از سال ۱۳۷۲ آغاز به کار کرد، این شرکت با بهره‌گیری از تخصص و تجربه مهندسین، تکنیسین‌ها و عوامل اجرایی خود، خدمات مذکور سیستم حفاظت الکترونیکی را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت جهت مشاوره، طراحی و اجرا، تعمیر و نگهداری با کارشناسی رایگان در سراسر ایران ارائه می‌کند.

«نفیس الکترونیک» نماینده انحصاری سیستم حفاظت الکترونیکی در ایران
«نفیس الکترونیک» نماینده انحصاری سیستم حفاظت الکترونیکی در ایران

نفیس الکترونیک با ارائه حرفه‌ای‌ترین سیستم‌های حفاظتی الکترونیکی آماده ارائه خدمات است ایمیل: [email protected]

سیستم‌های توزیع انرژی الکتریکی متعارف و سنتی شامل فیوزها، سکسیونر‌ها و بازبست‌ها و رله‌ها است که به طور معمول، پس از اتصال منابع تولید پراکنده به شبکه، هماهنگی ادوات حفاظتی آنها، از بین می‌رود.

در سال‌های اخیر با توجه به رشد صعودی تقاضای انرژی الکتریکی و احداث انواع نیروگاه‌های متمرکز و غیرمتمرکز و به تبع آن به وجود آمدن شبکه‌های با تراکم بالا، در صورت بروز انواع خطای اتصال کوتاه، آسیب به ادوات موجود و از پیش نصب شده اجتناب ناپذیر خواهد بود و از طرفی بهسازی مستمر تجهیزات، هزینه‌بر و گاهی اوقات از نظر اجرایی غیرممکن است، از این رو نیاز به بازنگری اساسی سیستم‌های حفاظتی سنتی در برابر تنوع و پیشرفت روزافزون تجهیزات الکترونیکی پیش از پیش احساس می‌شود.

به کارگیری سیستمهای حفاظت الکترونیک باعث می‌شود از حوادث ناشی از خطاهای انسانی، خطاهای سیستماتیک و غیره قبل از بروز فاجعه‌ای عظیم جلوگیری شود. علاوه بر این، آرامش و اطمینان را در کنترل محیط افزایش می‌دهد.

همچنین، وجود مواد، تجهیزات صنعتی و الکتریکی مختلف و امکان وقوع حریق در هر لحظه از شبانه‌روز در کارخانجات و سایت‌های مهم با توجه به ضرورت جلوگیری از ورود غیرمجاز و اعلام سریع و لحظه‌ای عبور مهاجم از ابتدای حلقه پیرامونی مجموعه، استفاده از حسگرهای تخصصی حفاظت پیرامونی و سیستم کنترل تردد اجتناب ناپذیر است.

از این روی، گروهی از متخصصین و مهندسین مجرب و باتجارب فراوانی تصمیم به تاسیس  «نفیس الکترونیک» زدند تا از حوادث ناشی از خطاهای انسانی، خطاهای سیستماتیک و غیره قبل از بروز فاجعه‌ای عظیم جلوگیری به عمل آید.

شرکت نفیس الکترونیک از سال ۱۳۷۲ با مدیریت «علاءالدین یاوری» آغاز به کار کرد، این شرکت با بهره‌گیری از تخصص و تجربه مهندسین، تکنسیین‌ها و عوامل اجرایی خود، خدمات مذکور سیستم حفاظت الکترونیکی را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت جهت مشاوره، طراحی و اجرا، تعمیر و نگهداری با کارشناسی رایگان در سراسر ایران ارائه می‌کند.

این شرکت، با تلاش مستمر فرد فرد اعضای خود و حمایت خانواده بزرگ مشتریانش، موفق شد نماینده انحصاری سیستم حفاظت الکترونیکی در ایران از جمله سیستم‌های کنترل تردد شرکت IDtech بلژیک در ایران، سیستم حفاظت پیرامونی الکتروفنس شرکت JVA استرالیا در ایران، فروش و خدمات سیستم اعلام حریق Teletek در استان البرز باشد.

همچنین، نفیس الکترونیک با ارائه حرفه‌ای‌ترین سیستم‌های حفاظتی الکترونیکی و با اجرای پروژه‌های متعدد حفاظتی و ایمنی در سراسر ایران، مجری مورد تأیید سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی استان البرز است.

هم اکنون نفیس الکترونیک با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه فروش، نصب و خدمات سیستم‌های حفاظتی الکترونیکی گوی سبقت را از سایر شرکت‌ها ربوده و بیش از پیش در راهی که آغاز کرده، مصمم به توسعه است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نفیس الکترونیک

نماینده انحصاری سیستم حفاظت الکترونیکی در ایران

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]