اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961207284728425

دستگاه جوجه‌کشی ابزاری مفید برای کارآفرینی خانگی

کد: 13961207284728425

https://goo.gl/4oKjD5

، تهران , (اخبار رسمی): دستگاه جوجه‌کشی صدها سال است که اختراع شده و جایگزینی برای مرغ‌های کرچ شده است. ولی امروزه با پیشرفت تکنولوژی دستگاه‌های جوجه‌کشی قدیمی که بعضا با نفت و هیزم کار می‌کردند، جای خود را به ربات‌های هوشمندی داده‌اند که برای شما ثروت آفرینی می‌کنند.

دستگاه جوجه کشی ابزاری مفید برای کارآفرینی خانگی
دستگاه جوجه کشی بلدرچین دماوند مدل DQ 40 SH

درگذشته خانواده‌های روستایی و یا حتی شهری با نگهداری چند مرغ و خروس در حیاط منزل و یا زیرزمین‌ها و پشت‌بام‌ها علاوه بر تامین نیاز روزانه خانواده به تخم‌مرغ، گاهاَ مازاد تولید را به دلیل عدم دسترسی به دستگاه جوجه کشی به همسایه‌ها و ... می‌فروختند یا با سایر کالاها مبادله می‌کردند. نگهداری مرغ و خروس‌ها برای خانواده بسیار کم‌هزینه و به صرفه بود. مرغ و خروس بومی بدون نیاز به دارو درمان خاص و با مصرف ته‌مانده خوراک سفره‌ها و ته‌مانده سبزی و میوه‌ها نگهداری می‌شدند. بنابراین تولید این تخم‌مرغ کاملا رایگان و ارگانیک بدست می‌آمد.

در زندگی شهری امروز هر چند این کار عملا با مشکلات فراوانی روبرو است اما در شهرهای کوچک و روستاها به روش‌های متعدد می‌توان از پرندگان بهره‌برداری کرد و منافع اقتصادی مناسبی به دست آورد.

تکثیر پرندگان زینتی مثل قرقاول‌های رنگی و طاووس و مرغ‌های تزئینی از بهترین فرصت‌های شغلی است که با نگهداری چند پرنده مولد و خرید دستگاه جوجه‌کشی پس از گذراندن مراحل آموزش مقدماتی نگهداری و جوجه‌کشی پرندگان می‌توان سود قابل قبولی به دست آورد.

دستگاه جوجه‌کشی در پرورش بلدرچین و پرورش کبک از ملزومات بوده و عملا جوجه‌کشی بلدرچین و کبک بدون دستگاه جوجه‌کشی در سیستم پرورشی امکان پذیر نیست.

دستگاه جوجه‌کشی را می‌توانید در سایزها و کاربری‌های مختلف از بازار به راحتی بخرید، قیمت دستگاه جوجه‌کشی براساس ظرفیت تعداد تخم و نوع خانگی یا صنعتی آن تعیین می‌شود. همچنین اگر قصد خرید دستگاه جوجه‌کشی دست دوم دارید به این توصیه دقت کنید، به جای خرید دستگاه جوجه‌کشی دست دوم که معمولا دارای آلودگی هستند از دستگاه نو و یا دستگاه های استوک کارخانه‌ای که اکثرا نو هستند ولی به علت خط و خش و ایرادات ظاهری با قیمت مناسب‌تر به اسم استوک فروخته می‌شوند بخرید. لیست قیمت دستگاه جوجه‌کشی اکثر تولید‌کنندگان در وب‌سایت‌های آنها قرار دارد. خوشبختانه اکثر شرکت‌های تولیدکننده دستگاه جوجه‌کشی و لوازم پرورش طیور به همراه دستگاه جوجه کشی، کتاب و فیلم اموزشی پرورش و تکثیر پرندگان عرضه می‌کنند که می‌توانید از همین منابع برای آموزش جوجه‌کشی و تکثیر پرندگان بهره ببرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت بلدرچین دماوند

دستگاه جوجه کشی بلدرچین دماوند | شرکت بلدرچین دماوند تولید کننده انواع دستگاه جوجه کشی | مشاوره راه اندازی مزرعه پرورش و جوجه کشی پرندگان

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی