اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971015338218425

پرورش بلدرچین به صورت صنعتی

کد: 13971015338218425

https://goo.gl/TBmHVp

، تهران , (اخبار رسمی): پرورش بلدرچین به روش صنعتی و در تعداد بالا یکی از بهترین مشاغل جهت کسب درآمد است.

پرورش بلدرچین به صورت صنعتی
پرورش بلدرچین

حتما تاکنون در مغازه‌ها تخمهای کوچک، کرم رنگ و خالدار پرنده را دیده‌اید. اما شاید ندانید که این تخم پرنده‌های رنگی، تخم بلدرچین نام دارند. بلدرچین پرنده‌ای بسیار کوچک و دارای نژادهای مختلف است. این پرنده می‌تواند خود را مانند فنر تا ارتفاع چند متر به بالا پرت کند و فواصل کوتاهی را پرواز کند. نکته عجیب در مورد بلدرچین‌ها آن است که با وجود جثه کوچک‌شان تخم و گوشت بسیار مقوی و لذیذی دارند که از قیمت نسبتا بالایی نیز برخوردار است. همین امر موجب شده است تا عده زیادی به پرورش صنعتی بلدرچین روی آورند.

پرورش صنعتی بلدرچین، خوب یا بد؟

یکی از مزایای مهم پرورش بلدرچین نسبت به سایر ماکیان، جثه کوچک این پرنده است که موجب شده برای نگهداری و پرورش آن نیازی به سالن‌های بزرگ نباشد. حتی برخی از فروشندگان تخم بلدرچین، در فضای کوچکی به اندازه یک حیاط خلوت از تعدادی بلدرچین نگهداری می‌کنند و از این راه درآمد مناسبی نیز کسب می‌کنند. معمولا تمامی مراحل پرورش بلدرچین به روش صنعتی تنها توسط یک پرورش دهنده انجام می‌شود. این مراحل از تولید تخم نطفه‌دار آغاز می‌شود تا بسته‌بندی محصول و ارسال آن به مراکز فروش ادامه می‌یابد.

اگر چه پرورش بلدرچین به روش صنعتی حرفه‌ای پرسود و لذت‌بخش است که می‌‌تواند به عنوان شغل دوم اشخاص نیز انتخاب شود. اما باید در مورد تغذیه جوجه‌ها، ضدعفونی کردن محل نگهداری، تهویه هوا و نور کافی سالن پرورش و بسیاری موارد دیگر به درستی مدیریت کرد تا بلدرچین‌هایی سالم و تخم‌گذار داشته باشید. در غیر این صورت ممکن است خسارات فراوانی را متحمل شوید.

مهم‌ترین گام‌های پرورش بلدرچین به روش صنعتی

در صورتی که قصد پرورش بلدرچین به روش صنعتی و به منظور فروش گوشت و تخم بلدرچین را دارید، باید سه قدم مهم را پشت سر بگذارید.

مرحله اول: کسب اطلاعات پایه

اولین و مهمترین مرحله برای راه‌اندازی هر کسب و کاری جمع آوری اطلاعات است. باید پاسخ سوالاتی از قبیل حداقل سرمایه لازم، تجهیزات مورد نیاز، وسایل مورد نیاز و ... را بدانید و مایحتاج سالن پرورش بلدرچین را تامین کنید.

مرحله دوم: یادگیری چم و خم کار

برای جلوگیری از ضررهای احتمالی بهتر است در کلاس‌های مربوط به پرورش بلدرچین شرکت کنید یا با دیگر سالن‌دارها صبت کنید تا تمام ریزه‌کاری‌ها و نکات مهم نگهداری و پرورش بلدرچین را بیاموزید.

مرحله سوم: یافتن بازار فروش

تصور کنید که کار پرورش بلدرچین به بهترین شکل ممکن انجام شده است. آیا بازاری برای فروش حجم زیاد تخم بلدرچین‌ها یا گوشت آن‌ها دارید؟ برای رسیدن به موفقیت پیش از بزرگ شدن جوجه‌ها اقدام کنید.

کسب مشاوره تخصصی پرورش بلدرچین

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب مشاوره پرورش بلدرچین به صورت تخصصی و کاملا رایگان در ساعات اداری با شرکت بلدرچین دماوند تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت بلدرچین دماوند

دستگاه جوجه کشی بلدرچین دماوند | شرکت بلدرچین دماوند تولید کننده انواع دستگاه جوجه کشی | مشاوره راه اندازی مزرعه پرورش و جوجه کشی پرندگان

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی