کد: 13961207284736699

به همت کلید آموزش پدیده جدید نشر ایران، رونمایی شد

پول نو به بازار نشر آمد!

کد: 13961207284736699

https://goo.gl/s3jFcp

، (اخبار رسمی): کتاب پول نو ( چگونه با کمک به دیگران ثروتمند شویم؟) یکی از موثر‌ترین و متفاوت‌ترین‌های حوزه کسب‌وکار توسط انتشارات کلید آموزش به بازار نشر آمد!

پول نو به بازار نشر آمد!
پول نو به بازار نشر آمد!

امروزه اکثر کتاب‌های کسب‌وکار ترجمه شده هستند و بیشتر آنها برای ایران کاربردی نیستند. پول نو بسیار ساده صحبت می‌کند، محتوایی کاملا علمی و به‌روز دارد و راهکارهای عملی برای کسب‌وکارهای ایرانی می‌دهد

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی کلید آموزش، این کتاب به عنوان نقشه راه مؤثر کسب‌وکارهای ایرانی در عصر جدید به بازار نشر ارایه شد تا نیاز مخاطبان این حوزه را تامین کند.

بر اساس این گزارش، این کتاب به قلم «امید جهانداری پژوهشگر، مدرس و فعال حوزه کسب‌وکارهای نو تهیه شده و با عنوان پول نو (چگونه با کمک به دیگران ثروتمند شویم؟) به چاپ رسیده است.

در عصر حاضر بیشتر کتاب‌های حوزه کسب‌وکاردر ایران به صورت ترجمه شده هستند و محتوای بسیاری از آنها یا علمی نیستند و یا برای بازار ایران کاربردی نیستند. این کتاب بسیار ساده صحبت می‌کند، محتوایی کاملا علمی و به‌روز دارد و راهکارهای عملی می‌دهد. این کتاب تلاش می‌کند تا تنها راه دائمی رسیدن به ثروت و کارآفرینی موفق در عصر جدید را نشان دهد. خواندن این کتاب به همه کسانی که می‌خواهند کسب‌وکاری جدید راه اندازی کنند و همچنین کسب‌وکارهای سنتی که قصد به روزرسانی دارند، شدیداً توصیه می شود. در پول نو از ابتدای یک کسب و کار که ایده آن است تا رشد آن، کسب ثروت و هدف نهایی که تبدیل شدن به یک برند است، به صورت نقشه راه عملی گفته شده است.

این کتاب در ۲۰۸ صفحه و به قیمت ۱۹۰۰۰۰ ریال و در شمارگان ۱۰۰۰ نسخه در کتاب فروشی‌های معتبر کشور و یا سایت اینترنتی آموزش مهارت‌های کسب‌وکارهای نو (jahandari.com) قابل‌تهیه است. 

بر پایه این اطلاع، در مدت زمان بسیار کوتاهی که از انتشار کتاب پول نو می‌گذرد، مورد استقبال بسیار زیاد مخاطبان قرار گرفته است که این خبر خوشحال‌کننده‌ای برای بازار نشر ایران است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه ارزش آفرینی ایرانیان

ما در گروه ارزش‌آفرینی ایرانیان تلاش می‌کنیم تا دنیا را بهتر از آنچه تحویل گرفته‌ایم، تحویل دهیم.

منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب