اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961207284758438

طی تفاهم‌نامه‌ای با نمایشگاه گردشگر ITB برلین صورت گرفت:

ویژه‌نامه ماهنامه سفر در بزرگ‌ترین رویداد نمایشگاهی جهان عرضه می‌شود

کد: 13961207284758438

https://goo.gl/YFHL8k

، تهران , (اخبار رسمی): ماهنامه سفر طی تفاهم‌نامه‌ای با مقامات رسانه‌ای نمایشگاه گردشگری ITB Berlin 2018 به‌طور رسمی به‌عنوان همکار و حامی رسانه‌ای این نمایشگاه از سوی ایران برگزیده شد. این تفاهم‌نامه این امکان را به نشریه می‌دهد تا از تمامی ظرفیت‌های اطلاع‌رسانی این نمایشگاه برای معرفی ایران اقدام کند.

ویژه نامه ماهنامه سفر در بزرگترین رویداد نمایشگاهی جهان عرضه می‌شود
روی جلد ویژه نامه انگلیسی زبان ماهنامه سفر

ماهنامه سفر به عنوان نماینده رسانه‌ای از کشورمان برای نخستین بار در بزرگترین رویداد گردشگری جهان، نمایشگاه ITB برلین ویژه‌نامه اختصاصی معرفص جاذبه‌های ایران را عرضه می‌کند.

ماهنامه سفر طی تفاهم‌نامه‌ای با مقامات رسانه‌ای نمایشگاه گردشگری ITB Berlin 2018 به‌طور رسمی به‌عنوان همکار و حامی رسانه‌ای این نمایشگاه از سوی ایران برگزیده شد. این تفاهم‌نامه این امکان را به نشریه می‌دهد تا از تمامی ظرفیت‌های اطلاع‌رسانی این نمایشگاه اعم از وب‌سایت نمایشگاه www.itb-berlin.de و کیوسک‌های اطلاع‌رسانی نمایشگاه ITB به عرضه رایگان نشریه و متعاقباً معرفی ایران اقدام کند.

همایون ذرقانی، مدیرمسئول ماهنامه سفر با اعلام این خبر افزود: برای نخستین بار است که یک نشریه ایرانی به‌ویژه از بخش خصوصی توانسته در بزرگ‌ترین رویداد بازار سفر در جهان به‌طور حرفه‌ای مشارکت کند و از فرصت‌های غنی اطلاع‌رسانی در نمایشگاه ITB برای معرفی جاذبه‌های گردشگری ایران و کارگزاران حرفه‌ای آن در مقیاس وسیع بهره‌مند شود.

به گفته آقای ذرقانی ماهنامه سفر در دو سال گذشته انتشار ویژه‌نامه انگلیسی‌زبان Explore Iran را در دستور کار قرار داده است. امسال نیز این ویژه‌نامه در راستای ارتقای گردشگری ورودی در این نمایشگاه توزیع خواهد شد.

درباره نمایشگاه گردشگری ITB Berlin 2018

نمایشگاه ITB Berlin 2018 بزرگ‌ترین رویداد تجاری سفر در جهان است که ۱۸۰ کشور از پنج قاره در آن شرکت می‌کنند. امسال این نمایشگاه در آماری که به‌تازگی از سوی مقامات این نمایشگاه اعلام‌شده است به این شرح است:

گردش مالی نمایشگاه: ۷ میلیارد یورو

تعداد غرفه داران: ۱۰ هزار

تعداد شرکت‌کنندگان در همایش: ۲۸ هزار نفر

تعداد بازدیدکنندگان تجاری: ۱۰۹ هزار نفر

تعداد کل بازدیدکننده: ۱۶۰ هزار نفر

فضای نمایشگاه: ۱۶۰ هزار متر مربع

اطلاعات ماهنامه سفر در بخش رسانه‌های نمایشگاه برلین درج‌شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ماهنامه سفر

ماهنامه سفر نشریه پرافتخار صنعت گردشگری ایران مقاصد، مسیرها و تحلیل بازار سفر را در هر شماره منتشر می کند. تازه ترین رویدادهای بازار سفر را در نشریه سفر دنبال کنید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]