اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961208284848409

برگزاری مسابقه "مستند کارخانه پاک سمن" در راستای کمپین #به_هویتم_افتخار_میکنم

پاک سمن به هویت خود افتخار می‌کند

کد: 13961208284848409

https://goo.gl/XRPcyN

، تهران , (اخبار رسمی): گروه پاک سمن در 28 اُمین سالگرد تأسیس خود، مسابقه "مستند کارخانه" را در راستای کمپین #به_هویتم_افتخار_می‌کنم برگزار می‌کند. کمپین #به_هویتم_افتخار_میکنم از ابتدای آبان ماه سال جاری با هدف نمایش توانمندی بانوان عزیز کشورمان و در قالب نمایش نظم و شکوه کارخانجات گروه پاک سمن آغاز به کار کرده است.

پاک سمن به هویت خود افتخار می‌کند
پاک سمن به هویت خود افتخار می‌کند
مسابقه "مستند کارخانه پاک سمن" در کمپین #به_هویتم_افتخار_میکنم
مسابقه "مستند کارخانه پاک سمن" در کمپین #به_هویتم_افتخار_میکنم
28 جایزه در مسابقه بدون قرعه کشی!
28 جایزه در مسابقه بدون قرعه کشی!

با شرکت در مسابقه‌ی مستند کارخانه پاک سمن، به کمپین #به_هویتم_افتخار_میکنم بپیوندید.

به نقل از روابط عمومی گروه شرکت‌های پاک سمن، کمپین #به_هویتم_افتخار_میکنم از ابتدای آبان ماه سال جاری با هدف نمایش توانمندی بانوان عزیز کشورمان، در قالب نمایش نظم و شکوه کارخانجات گروه پاک سمن آغاز به کار کرده است. به پشتوانه حضور 100 درصدی بانوان بومی زنجان در فرآیندهای تولیدی در کارخانه، پاک سمن واژه کیفیت را در عبارت "ساخت ایران" معنا بخشید.

در کمپین #به_هویتم_افتخار_میکنم ، پاک سمن توانسته است، پویایی همیشگی خود در توانمندی صنعتی، علمی و جلب اطمینان آحاد جامعه و متخصصین به‌عنوان "مرجع علمی تندرستی و ارتوپدی فنی"، در معرض عموم قرار دهد.

در راستای این کمپین، پاک سمن در 28 اُمین سالگرد تأسیس خود، مسابقه‌ی "مستند کارخانه" را با اهدای 28 جایزه‌ی ویژه به برندگان، ترتیب داده است تا بدین‌وسیله از 28 سال مهربانی و همراهی همیشگی ملت عزیز ایران در حمایت از برند ایرانی و تولید ایرانی، تقدیر کند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این کمپین و مسابقه می‌توانند به سایت پاک سمن www.paksaman.ir و یا صفحات اجتماعی، تلگرام telegram.me/paksaman و اینستاگرام www.instagram.com/paksaman.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پاک سمن

5 مهر ۱۳۶۸ یادآور تولد "پاک سمن" در این سرزمین به عنوان برندی خوشنام در اذهان مصرف کنندگان و همکاران گرامی است. بر خود می بالیم که در یک ربع قرن تجربه، با خدمتی که برای ارتقای سطح سلامت جامعه انجام داده ایم راه را به درستی طی کرده ایم. گروه پژوهشی، صنعتی و بازرگانی پاک سمن با تکیه بر نیروی انسانی دانش بنیان و تکنولوژی روز جهانی، اولین تولیدکننده صنعتی محصولات ارتوپدی و کمک درمانی در ایران می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]