اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۸۸۴*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961209284968412

ارائه محصولات بهداشتی برتر

سروش طب آریا به کیفیت محصولات وارداتی چقدر اهمیت می‌دهد؟

کد: 13961209284968412

https://goo.gl/YuFHz4

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت بازرگانی سروش طب آریا نماینده انحصاری و توزیع‌کننده محصولات بهداشتی گروه پلز آلمان، زیرانداز بیمار دکتر ژانگ چین و پوشینه بزرگسال santex ایتالیا در ایران است که کلیه محصولات وارداتی فوق تحت نظارت و با تائید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.

سروش طب آریا به کیفیت محصولات وارداتی چقدر اهمیت می‌دهد؟
سروش طب آریا به کیفیت محصولات وارداتی چقدر اهمیت می‌دهد؟

مبنای کار سروش طب آریا رضایت و آرامش خاطر مصرف‌کنندگان است شماره تماس ۰۲۱۸۸۴۷۳۶۴۰

واردات صحیح، منطقی، کیفیت‌مدار و منطبق بر ضوابط فنی می‌تواند از یک‌سو موجب ارتقاء سطح تولید داخلی شود و از سوی دیگر زمینه‌های انتقال تکنولوژی تولید به داخل کشور را فراهم کند، ازاین‌روی، سروش طب آریا برای ارائه محصولات بهداشتی برتر، باکیفیت بهتر، فعالیت خود را درزمینهٔ واردات از سال ۱۳۸۷ شروع کرد.

شرکت بازرگانی سروش طب آریا نماینده انحصاری و توزیع‌کننده محصولات بهداشتی گروه پلز آلمان، زیرانداز بیمار دکتر ژانگ چین و پوشینه بزرگ‌سال santex ایتالیا در ایران است که کلیه محصولات وارداتی فوق تحت نظارت و با تائید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.
این شرکت با ارائه محصولات بهداشتی برتر باکیفیت بهتر از سال ۸۷ تاکنون، در حال حاضر با گسترش فعالیت خود علاوه بر ارائه محصولات باکیفیت برای مراقبت‌های بهداشتی بانوان و کودک و مادر، محصولات باکیفیت دیگری در زمینه پوشینه بزرگ‌سالان و زیراندازهای بیمار را نیز ارائه می‌کند.

همچنین، پوشینه‌های بی‌اختیاری بزرگ‌سالان santex قابل انتخاب در دو نوع شورتی و چسبی، کیفیت ساخت بالا و سازگار با محیط زیست، بدون هیجگونه نشانه و یا وضوح بیرونی از زیر لباس کاربر، بسیار نرم و راحت – بافت نفس کشنده و گردش راحت هوا است.
در دنیای امروز محصولات متنوعی در زمینه بهداشتی در سراسر جهان در حال تولید و عرضه است اما تلاش ما بر این بوده تا از بین این محصولات، جدیدترین و باکیفیت‌ترین محصول را طبق سلیقه مصرف‌کنندگان به بازار ایران معرفی کنیم.

تازه‌ترین محصولات بهداشتی را در کانال تلگرام سروش طب آریا به نشانی https://t.me/sorosh_teb_arya می‌توانید دنبال کنید.
مبنای کار سروش طب آریا رضایت و آرامش خاطر مصرف‌کنندگان است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت بازرگانی سروش طب آریا

سروش طب آریا نماینده انحصاری و توزیع کننده محصولات بهداشتی گروه پلز آلمان, زیرانداز بیمار دکتر ژانگ چین و پوشینه بزرگسال santex ایتالیا در ایران می باشد که کلیه محصولات وارداتی فوق تحت نظارت و با تائید وزارت بهداشت, درمان و آموزش پزشکی می باشد.

اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۸۸۴*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | سلامت و زیبایی