اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961209285027269

من ماهی قرمز نمی‌خرم

کد: 13961209285027269

https://goo.gl/2f4aZL

، تهران , (اخبار رسمی): کارت‌پستال ماهی قرمز ازجمله تولیدات زنان سرپرست خانوار است که در عرضه‌ی فروش نوروزی قرارگرفته است. تمام سازمان‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی می‌توانند بـا مشارکت در این طرح و خرید این محصول در راستای مسئولیت اجتماعی و ایجاد اشتغال پایدار برای زنان سرپرست خانوار گام بردارند.

من ماهی قرمز نمیخرم
من ماهی قرمز نمی‌خرم

یَمنا نخستین مرکز عرضه تولیدات زنان سرپرست خانوار فعالیت خود را از سال ۹۵ آغاز کرده است. کارت‌پستال ماهی قرمز ازجمله تولیدات زنان سرپرست خانوار است که در عرضه‌ی فروش نوروزی قرارگرفته است.
به گزارش روابط عمومی یمنا، این مجموعه در قالب یک کار جمعی ارزش‌آفرین از کسب‌وکارهای خانگی برای تجاری‌سازی، بازاریابی و فروش محصولات ساخت بانوان هنرمند سرپرست خانوار حمایت می‌کند.

با توجه به فرارسیدن نوروز ، یَمنا باافتخار اقدام به تولید کارت‌پستال ماهی قرمز کرده است که توسط بانوان سرپرست خانوار به‌صورت خانگی مونتاژ و بسته‌بندی می‌شود.
تمام سازمان‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی می‌توانند بـا مشارکت در این طرح و خرید این محصول در راستای مسئولیت اجتماعی و ایجاد اشتغال پایدار برای زنان سرپرست خانوار گام بردارند، همچنین با توجه به حفظ محیط‌زیست این محصول به‌صورت تک هم در اختیار تمام شهروندان عزیز قرار می‌گیرد، باشد که بتوانیم نقش‌آفرین باشیم .
برای خرید این محصول به سایت یمنا به نشانی www.yamna.org مراجعه یا با تلفن‌های 7-66576306-021 تماس گرفته شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه