اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961209285088433

تور مجازی گوگل در ایران

رونمایی از سایت 360 ساز با هدف ساخت تور مجازی برای کسب‌وکارها در ایران

کد: 13961209285088433

https://goo.gl/oCGQjE

، مشهد , (اخبار رسمی): باهدف ساخت تور مجازی برای کسب‌وکارها در ایران و سهولت بازدید از مراکز تجاری، تفریحی، تاریخی و زیارتی برای مردم، از سایت 360 ساز به آدرس 360saz.com در 8 اسفند 1396 رونمایی شد.

رونمایی از سایت 360 ساز با هدف ساخت تور مجازی برای کسب و کارها در ایران
تور مجازی

با تور مجازی گوگل، کسب‌و‌کارتان را به تمام دنیا نمایش دهید. بگذارید مشتریان در هرجایی که هستند از کسب‌و‌کار شما به صورت مجازی بازدید کنند و در آن قدم بزنند.360 ساز مجری ساخت تورهای مجازی گوگل است

به گزارش ۳۶۰ ساز، سایت 360saz.com که یک سایت خدماتی ساخت تورهای مجازی گوگل برای کسب‌وکارها با پشتوانه گوگل و دوربین مورد تائید گوگل است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد ساخت تور مجازی برای کسب‌وکارها در ایران و سهولت بازدید از مراکز تجاری، تفریحی، تاریخی و زیارتی برای مردم را تسهیل بخشد.

اگر نمی‌دانید تورهای مجازی گوگل چیست کلیک کنید؟

محمدرضا مرادی، مدیرعامل ۳۶۰ ساز درزمینهٔ ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «نقشه گوگل امروزه به‌عنوان یکی از پرکاربردترین ابزارها به‌منظور مکان‌یابی در نسل جدید وسایل ارتباطی شناخته می‌شود. با استفاده از نقشه گوگل می‌توانید به نزدیک‌ترین مکان ثبت‌شده دسترسی پیدا کنید.

کاربران بسیار زیادی در سراسر جهان برای پیدا کردن موقعیت یک کسب‌وکار (رستوران، کلینیک پزشکی، آرایشگاه، باشگاه ورزشی و ...)، انتخاب مسیر و حتی رانندگی در سفر از این ابزار استفاده می‌کنند. بر اساس آمار منتشرشده، میزان محبوبیت نقشه گوگل (Google Map) به‌شدت رو به افزایش است و اکثر کاربران از نقشه گوگل برای پیدا کردن و دسترسی به اطلاعات محلی کسب‌وکارها، بر روی گوشی‌های هوشمند خود استفاده می‌کنند. برای مالک یک کسب‌وکار (Business Owner) چه اتفاقی خوشایندتر از این است که ترافیک دیجیتالی بازدیدکنندگانش، تبدیل به مشتریان واقعی در مقابل درب ورودی‌اش بشود.

وی در زمینه  امکانات و خدمات تور مجازی و تمایز آن افزود:

۱ . امکان تور مجازی گوگل، یک فرصت عالی برای صاحبان بیزنس است، همان‌طور که گوگل تائید می‌کند، تور ایجادشده از فضای شما علاوه بر ایجاد انرژی مثبت از سمت مشتریان شما، یک ابزار فوق‌العاده برای مارکتینگ کسب‌وکارتان است چراکه این تور هم به‌صورت رایگان در فضای نقشه گوگل و هم به‌صورت مستقیم در نتایج جستجو و صفحه Google+ قرار می‌گیرد.

۲ . علاوه به بر موارد فوق، کاربران می‌توانند این تور مجازی را در وب‌سایت شما و همچنین صفحات اجتماعی (مثل تلگرام و اینستاگرام و ...) مشاهده کنند.

۳ . داشتن این تور، هیچ هزینه ماهیانه یا سالیانه برای شما ندارد، تنها یک‌بار پرداخت می‌کنید و برای همیشه استفاده می‌کنید.

۴ . در تمام وسایل ارتباطی مثل موبایل، تبلت، کامپیوتر و در تمام سیستم‌عامل‌ها مثل ویندوز، iOS و اندروید قابل‌نمایش است.

۵ . با سرعت‌پایین اینترنت نیز قابل‌استفاده است.

۶ . شما می‌توانید نکات مهمی که فکر می‌کنید برای مشتریانتان ارزشمند است را در قالب تابلو در مسیر عکاسی قرار دهید تا مشتریان با مشاهده تور، بتوانند انتخاب درستی داشته باشند.

۷ . تصاویر عکاسی شده از محل شما، طوری به یکدیگر وصل می‌شوند و تور ۳۶۰ درجه را می‌سازند که مشتریان شما با ورود به این تور، گویی در محل واقعی شما قرارگرفته‌اند و حرکت می‌کنند.»

گفتنی است ۳۶۰ ساز، به مناسبت این رونمایی، اقدام به ارائه پکیج‌های مختلفی برای کسب‌وکارهای کوچک، متوسط و بزرگ کرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت ۳۶۰ ساز به آدرس 360saz.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

360 ساز - تور مجازی گوگل

مجری ساخت تورهای مجازی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]