اطلاعات تماس
  • 031323*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961210285228458

یک دستگاه جدید، زیبا و قدرتمند برای هر سلیقه‌ای

بهترین هدیه برای روز پدر

کد: 13961210285228458

https://goo.gl/17XxNg

، اصفهان , (اخبار رسمی): ام تی کو، دومین تولیدکننده انواع دستگاه واکس‌زن برقی کفش اداری، خانگی در جهان بعد از یک شرکت آلمانی است، اولین و بزرگترین تولیدکننده دستگاه واکس و پولیشر کفش و کف کفش پاک‌کن در ایران است.

بهترین هدیه برای روز پدر
بهترین هدیه برای روز پدر

ام تی کو تولیدکننده محصولات باکیفیت زیبا و جدید مناسب برای هر سلیقه‌ای است

برای اولین قهرمان زندگی‌تان، امسال روز پدر چه هدیه‌ای می‌خواهید بخرید!

امسال برای خرید هدیه روز پدر، با ما همراه باشید تا یک هدیه به یادماندنی و کارآمد با یک کیفیت عالی و هزینه منطقی برای اولین قهرمان زندگی یعنی پدر تهیه کنید.

پیشنهادهای امسال ما ، امید به زندگی را در پدران افزایش داده و آنها را به سمت شادتر و سالم‌تر بودن سوق می‌دهند، چیزی که شما واقعاً هر روز برای آنها آرزو می‌کنید.

ام تی کو دومین تولید کننده انواع دستگاه واکسزن برقی کفش اداری، خانگی در جهان بعد از یک شرکت آلمانی است، اولین و بزرگترین تولید کننده دستگاه واکس و پولیشر کفش و کف کفش پاک کن در ایران است.

واکس زن برقی کفش خانگی ام تی کو یک دستگاه جدید، زیبا و قدرتمند برای هر سلیقه‌ای و هر شخصی است که به شیک‌پوشی از تمامی زوایا می‌نگرد . این دستگاه زیبا با ایجاد تمیزی و درخشش به کفش شما، جلوه‌ای دو چندان می‌بخشد.

تمامی دستگاه‌های واکس‌زن کفش ام تی کو دارای بدنه بسیار مستحکم در برابر هرگونه ضربه و فشار هستند. از لحاظ موتور نیز همگی از نوع آسنگرون و دارای سنسور حرارتی است که این سنسورها مانع از سوختن و ضعیف شدن می‌شود.

این دستگاه واکس‌زن خانگی مدل واکسی ساخته شده از پلیمر صنعتی در قسمت پایین و قسمت بالای دستگاه ساخته شده از ورق فولادی است .ترکیب این دو ماده در ساخت این دستگاه استحکام بسیار بالایی را برای آن ایجاد کرده است. انتخاب پلیمر در قسمت پایین به منظور حفاظت دستگاه از احتمال آب‌گرفتگی سطح زمین و البته حفاظت الکتریکی و جلوگیری از پوسیدگی ناشی از رطوبت است.

همچنین، مجهز به دو برس گردان ضدسایش که یکی مخصوص گردگیری و دیگری مخصوص پخش کردن واکس بر روی سطح کفش است می باشد. در وسط دستگاه یک مخزن مایع، واکس مایع بدون رنگ قرار دارد که این واکس قابل استفاده برای هر نوع کفش و با هر رنگی است و علاوه بر درخشش سطح کفش باعث نرمی و افزایش طول عمر می‌شود. فرمان روشن شدن دستگاه توسط پا و فشردن یک پدال است که پس از روشن شدن، ۴۵ ثانیه به شما زمان استفاده از دستگاه را می‌دهد و پس از آن به طور خودکار خاموش می.

یکی دیگر از پیشنهادهای ما برای خرید هدیه روز پدر ، دست خشک کن برقی ام تی کو است که به صورت اتوماتیک بوده و باعث صرفه‌جویی در مصرف دستمال کاغذی می شود.

همیشه خاص بودن شکل ظاهری، مهم و تاثیرگذار است. دست خشک‌کن‌های ام تی کو دارای شکل ظاهری زیبا است. همچنین، ابعاد این دستگاه کوچک است و جهت استفاده در سرویس‌بهداشتی‌های کوچک مناسب است. تمامی محصولات ام تی کو دارای ضمانت و خدمات پس از فروش در سراسر کشور است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ام تی کو

گروه صنعتی ام تی کو ، تولید کننده برتر در تولید جاروبرقی صنعتی در مدل ها و کارایی های مختلف در ایران با سایقه و تجربه های فراوانی می باشد ، این نوع جاروبرقی های صنعتی از قبیل : جاروبرقی صنعتی سه موتوره آب و خاک 120 لیتر ، جاروبرقی صنعتی سه موتوره آب و خاک 90 لیتر ، جاروی صنعتی دو موتوره خاک ، جاروی صنعتی دو موتوره آب و خاک ، جاروبرقی نیمه صنعتی ، جاروی صنعتی همراه ، جاروبرقی صنعتی هتلی ، جاروبرقی بیمارستانی ، جاروبرقی مساجد ، جاروبرقی کارواش ،جاروبرقی صنعتی دائم به کار ، جاروبرقی مرکزی ساختمان و ... تمامی جاروبرقی های صنعتی ام تی کو از لحاظ اتصالات ، ظرفیت و حجم ، طول کابل و ... قابل سفارشی سازی می باشد.

اطلاعات تماس
  • 031323*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کسب و کار و خرده فروشی | مد و لباس