اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961211285317341

موسم اپلیکیشن میزبان خود را منتشر کرد

کد: 13961211285317341

https://goo.gl/uygHvu

، تهران , (اخبار رسمی): آرش خرسند مدیر عامل «شرکت تجارت الکترونیک موسم» با بیان اینکه «موسم» اولین سامانه اجاره آنلاین اقامتگاه‌های شخصی در ایران است که اپلیکیشن مجزایی بنا به نیاز میزبانان تهیه و انتشار داده خاطر نشان کرد: اعتقاد ما همواره این بوده که موسم باید یک پلتفرم کامل و جامع در حوزه اجاره آنلاین اقامتگاه‌ها باشد.

موسم اپلیکیشن میزبان خود را منتشر کرد
موسم اپلیکیشن میزبان خود را منتشر کرد

آرش خرسند مدیر عامل شرکت تجارت الکترونیک موسم با بیان اینکه موسم اولین سامانه اجاره آنلاین اقامتگاه‌های شخصی در ایران است که اپلیکیشن مجزایی بنا به نیاز میزبانان تهیه و انتشار داده خاطر نشان کرد: "اعتقاد ما همواره این بوده که موسم  باید یک پلتفرم جامع و کامل در حوزه اجاره آنلاین اقامتگاه‌ها باشد و بر طبق همین دیدگاه به سراغ تولید اپلیکیشن مختص میزبانان رفتیم تا نیازهای اختصاصی آنها را پاسخ دهیم"

وی در ادامه در خصوص برنامه‌های موسم برای افزایش سهولت میزبانان گفت "برنامه داریم تا هر آنچه که میزبان در تعامل با پلتفرم ما نیاز دارد را از طریق اپلیکیشن میزبان در اختیارشان قرار دهیم، لذا پیشنهاد می‌کنیم تمام میزبانان حتما از اپلیکیشن میزبان استفاده کنند"

خرسند در ادامه توضیح داد که با توجه به ترند تکنولوژی و گسترش پرشتاب اپلیکیشن‌های موبایل قصد دارند تا تمرکز خود را به صورت جدی‌تر بر روی اپلیکیشن متمرکز کنند.

اپلیکیشن میزبان موسم هم اکنون قابل دانلود در کافه بازار و myket برای سیستم عامل اندروید و همچنین مارکت سیب اپ برای سیستم عامل IOS است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسم

هدف ما در موسم ارتقای کیفیت سفر برای هم میهنان عزیزمان میباشد. موسم این امکان را فراهم کرده تا مسافرین بتوانند از طریق موسم ویلا ، آپارتمان ، سوییت را رزرو کرده و سفری خاطره انگیز را تجربه کنند. همچنین موسم این امکان را برای میزبانان فراهم کرده تا بتوانند با اجاره واحدهای اقامتی خود (اجاره ویلا ، آپارتمان ، سوییت) از طریق موسم کسب درآمد کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]