اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961212285468471

خدمتی جدید از پیمنت اکسپرس؛

پذیرش سفارش خرید از فروشگاه آنلاین ترندیول ترکیه

کد: 13961212285468471

https://goo.gl/1RXaYa

، شیراز , (اخبار رسمی): فروشگاه آنلاین ترندیول ترکیه، معتبرترین فروشگاه آنلاین پوشاک، کیف و کفش، ساعت، عطر و ادکلن و وسایل لاکچری در خاورمیانه است. فروشگاه آنلاین ترندیول، دارای بیش از ۶۰ میلیون محصول است. مشتریان ایرانی به دلیل محدودیت در پرداخت‌های ارزی برای خرید از این سایت با مشکلات فراوانی روبه‌رو هستند.

پذیرش سفارش خرید از فروشگاه آنلاین ترندیول ترکیه
پذیرش سفارش خرید از فروشگاه آنلاین ترندیول ترکیه

نداشتن حساب ارزی و کارت‌های اعتباری معتبر مثل ویزا کارت و مستر کارت، دلیل بروز مشکل است که پیمنت اکسپرس این مشکل را حل کرده است

فروشگاه آنلاین ترندیول ترکیه، معتبرترین فروشگاه آنلاین حراجی‌های پوشاک، کیف و کفش، ساعت، عطر و ادکلن و وسایل لاکچری در خاورمیانه است. کشور ترکیه تولیدکننده‌ی عمده‌ی لباس و سایر محصولات نساجی در منطقه است و ترندیول با حراجی‌های فوق‌العاده خود، توانسته جایگاه نخست سایت‌های حراجی این کشور را کسب کند.

این سایت به‌جز فروش محصولات خود، یکی از منابع اصلی عرضه‌ی محصولات برندهای دیگر جهانی، در حوزه‌ی مُد و فشن است. این سایت سالانه میزبان خرید ۷۰ درصد از بانوان ترکیه‌ای است و همواره مشتریانی از دیگر کشورهای جهان نیز داشته است. فروشگاه آنلاین ترندیول، دارای بیش از ۶۰ میلیون محصول است.

این محصولات در دسته‌بندی‌های زیر ارائه می‌شود
پوشاک زنانه، پوشاک مردانه، پوشاک بچه‌گانه، پوشاک و لوازم ورزشی، کیف و کفش، لوازم آرایشی، عطر و ادکلن، ساعت و دیگر لوازم لاکچری با تخفیف‌ها و حراجی‌های فوق‌العاده.

برای سفارش محصول از این سایت، کافی است (با استفاده از فیلترشکن) وارد سایت www.trendyol.com شوید و پس از جستجو و یافتن محصول مورد نظر خود، آن‌را با پرداخت آنلاین ارزی خریداری کنید.

اما مشکل اینجا است که مشتریان ایرانی به دلیل وجود محدودیت‌های بانکی در عرصه‌ی بین‌الملل قادر به پرداخت آنلاین خریدهای خود در هیچ فروشگاه آنلاین خارجی نیستند. نداشتن حساب ارزی و کارت‌های اعتباری معتبر مثل ویزا کارت و مستر کارت، دلیل بروز چنین مشکلی است.

گروه پیمنت اکسپرس با شناخت این مشکل، با بهره‌گیری از تخصص خود گام در خدمت‌رسانی و حل این مشکل هموطنان کرده است. مشتریان این وب‌سایت می‌توانند پس از یافتن کالای موردنظر خود، لینک آن‌را برای پیمنت‌اکسپرس ارسال کنند تا پس از بررسی کالا و تایید عدم وجود موانع قانونی جمهوری اسلامی ایران، سفارش مورد نظر پرداخت و کالا درب منزل تحویل آن‌ها شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پیمنت اکسپرس

تحریم های بین المللی موجب محدودیت هایی جهت انجام پرداخت های ارزی بین المللی برای کشور عزیزمان ایران شده است.از این رو بسیاری از دانشجویان ،اساتید دانشگاه،تجار،برنامه نویسان برای انجام پرداخت های ارزی خود و هم چنین نقد کردن درآمد ارزی خود با مشکل مواجه شدند. ما نیاز شما مشتریان عزیز در زمینه ی پرداخت های ارزی الکترونیک مانند پی پال، وب مانی، ویزا، و مستر کارت را در حد مطلوب برآورده میکنیم ما همکاری خود را به عنوان کارگزار با صرافی های معتبر از سال 1385 شروع کردیم و با داشتن حساب های در کشور های ثالث روند رو به رشدی داشته ایم و توانسته ایم به بسیاری از هموطنانمان خدمات ارزی و مالی مورد نیاز را با بهترین کیفیت ارایه دهیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کارآفرینی و استارتاپ | مد و لباس