اطلاعات تماس
  • ۰۹۱۰۱۷*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961214285758481

طراحی داخلی حرفه‌ای و متفاوت

جشنواره زمستانی «خونتو نو کن» برگزار می‌شود

کد: 13961214285758481

https://goo.gl/tHgd5p

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت مهندسی معماری پرسیاه طرح پردازان، طراح و مجری دکوراسیون داخلی منزل، خانه‌های ویلایی، آپارتمان و… در سبک‌های سنتی، مدرن، کلاسیک و… با شرایط ویژه پرداختی و تخفیف‌های باورنکردنی آماده ارایه خدمات حرفه‌ای به مشتریان است.

جشنواره زمستانی «خونتو نو کن» برگزار می شود
جشنواره زمستانی «خونتو نو کن» برگزار می‌شود

شرکت مهندسی معماری پرسیاه طرح پردازان آماده ارایه خدمات حرفه‌ای است ۰۹۱۰۱۷۰۷۰۳۷

بعضی خانه‌ها انگار روح دارند، زندگی در آن در جریان است. حقیقت این است که زیبایی دکوراسیون داخلی خانه، ارتباط چندانی با متراژ آن ندارد. یکی از موثرترین عناصر جلب توجه فضای خانه، طراحیِ داخلی حرفه‌ای و متفاوت است.

در واقع، طراحیِ داخلی حرفه‌ای و متفاوت، بهینه‌سازی فضاهای داخلی ساختمان‌ها به منظور انجام فعالیت‌های روزمره یعنی زندگی و کار است. بیشتر بخش عمر ما در فضای داخلی منزل سپری می‌شود. اما چطور می‌توان دکوراسیون داخلی منزل را تغییر داد و به بازسازی پرداخت.

«شرکت مهندسی معماری پرسیاه طرح پردازان» معماری و طراحی داخلی لوکس، حرفه‌ای و متفاوت با حضور آرشیتکت‌های بنام و تحصیل کرده در ایتالیا و انگلیس را عهده‌دار است.

خدمات و توانمندی‌های این شرکت:

۱. طراحی و دکوراسیون داخلی منزل
۲. دکوراسیون لوکس اداری و تجاری
۳. طراحی و ساخت حرفه‌ای ویلا
۴. آتلیه تخصصی طراحی نما
۵. فروش برندهای برتر ساختمانی

از آنجایی‌که بهترین فرصت برای بازسازی و تغییر دکوراسیون داخلی منزل قبل از شروع سال جدید است. شرکت مهندسی معماری پرسیاه طرح پردازان، طراح و مجری دکوراسیون داخلی منزل، خانه‌های ویلایی، آپارتمان و… در سبک های سنتی، مدرن، کلاسیک و… با شرایط ویژه پرداختی و تخفیف‌های باورنکردنی آماده ارایه خدمات حرفه‌ای است.

داشتن اکیپ اجرایی حرفه‌ای و با تجربه، مدیریت اجرایی قوی پروژه‌ها و تیم مهندسین ناظر، ارائهضمانت‌نامه کتبی اجرایی برای هر پروژه، کیفیت بالا و رعایت استانداردهای معماری و دکوراسیون داخلی، ثبت اطلاعات مشتری در باشگاه مشتریان و بهره‌مندی از سایر خدمات شرکت از جمله ویژگی‌های شرکت مهندسی معماری پرسیاه طرح پردازان است.
ضمنا به مناسبت زمستان، جوایز طلایی برای زمستان رویایی برای مشتریان این شرکت در نظر گرفته شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

«شرکت مهندسی معماری پرسیاه طرح پردازان»

شرکت مهندسی معماری پرسیاه طرح پردازان با حضور آرشیتکت های بنام و تحصیل کرده در ایتالیا و انگلیس طراح و مجری حرفه ای معماری و دکوراسیون داخلی در ایران است

اطلاعات تماس
  • ۰۹۱۰۱۷*****
[نمایش اطلاعات]