اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961215286000011

تخفیف ویژه دفترشما و ۴ استارتاپ دیگر در جشنواره «سال نو، کارِ نو»

کد: 13961215286000011

https://goo.gl/pyieRZ

، تهران , (اخبار رسمی): مشترکین عزیز دفترشما، با استفاده از فرصت محدود این جشنواره، می‌توانید هم سرویس‌های دفتر شما را با قیمت استثنایی خریداری کنید و هم از خدمات ۴ استارتاپ دیگر با تخفیف ویژه جشنواره بهره‌مند شوند.

تخفیف ویژه دفترشما و ۴ استارتاپ دیگر در جشنواره «سال نو، کارِ نو»
تخفیف ویژه دفترشما و ۴ استارتاپ دیگر در جشنواره «سال نو، کارِ نو»

تخفیف ویژه: ۱۳ تا ۲۲٪ تخفیف برای تمام بسته‌های تلفن گویا و منشی مجازی (کد تخفیف: karno)

دفتر شما برای مشترکین خود و ۴ استارت آپ دیگر در حوزه‌ی راه‌اندازی، مدیریت و پشتیبانی مشتریان کسب‌وکارهای آنلاین، خبر خوبی دارد! مشترکین عزیز دفترشما، با استفاده از فرصت محدود این جشنواره، می‌توانید هم سرویسهای دفتر شما را با قیمت استثنایی خریداری کنید و هم از خدمات ۴ استارتاپ دیگر با تخفیف ویژه جشنواره بهره‌مند شوند:

دفتر کار مجازی دفترشما با عرضه خدمات ارتباطی مانند خط تلفن ثابت، تلفن گویا، منشی مجازی، فکس اینترنتی راه‌اندازی کسب‌و‌کار را برای جوانان و استارت‌آپ‌ها ساده کرده است.

دفترشما به کمپین «سال نو، #کار_نو» پیوسته تا خدمات خود را با هزینه پایین‌تر در اختیار علاقمندان قرار دهد. پس در سال نو، کار نو خود را با خدمات دفتر کار مجازی دفتر شما راه‌اندازی کنید تا هم در هزینه‌هایتان صرفه‌جویی کنید و هم وجهه‌ای حرفه‌ای به کسب‌و‌کار خود بدهید!

تخفیف ویژه: ۱۳ تا ۲۲٪ تخفیف برای تمام بسته‌های تلفن گویا و منشی مجازی

(کد تخفیف: karno)

تخفیف برخی از استارتاپ‌های کمپین کار_نو:

به جز دفترشما 4 استارتاپ دیگر هم در این کمپین مشارکت داشتند:

سایت کاموا

کاموا سرویس سایت‌ساز و فروشگاه‌ساز اینترنتی. کاموا کمک می‌کند تا هر شخصی با هر میزان دانش فنی و بدون نیاز به برنامه‌نویسی، فروشگاه اینترنتی یا وب‌سایت شخصی/شرکتی خود را در کمترین زمان راه‌اندازی کند.

تخفیف ویژه  تا ۳۰٪ تخفیف

سایت پی پینگ

پی‌پینگ یک سیستم پرداخته و خدمات متنوعی رو حوزه‌ی مالی ارائه می‌دهد. با پی‌پینگ می‌توانید درگاه اختصاصی داشته باشید، ساده‌تر از دوستان و حرفه‌ای‌تر از مشتریانتان پول دریافت کنید!

تخفیف ویژه با کد: daftareshomapayping روی سرویس سه ماهه ٪۵۰ تخفیف

سایت رایچت

رایچت پلتفرم گفتگوی آنلاین، تحلیل و ارتباط با مشتریان است. با رایچت می‌توانید با مشتریانتان صحبت کنید ، پشتیبانی کنید و از فروش خود لذت ببرید.
تخفیف ویژه   ٪۵۰ با کد:raychat-eyd97

سایت تسکولو

تسکولو نرم‌افزار مدیریت پروژه‌ی آنلاین برای شرکت‌هاست. با تسکولو می‌توانید به صورت تیمی روی پروژه‌ها کار کنید، به سادگی و زیبایی گزارش تهیه کنید و امنیت داده‌ها و سادگی را درکنار هم داشته باشید.

تخفیف ویژه ٪۵۰ با کد:TKU97DAFTAR

اما چرا این خدمات؟

مجموعه‌ی این خدمات در کنار هم موقعیتی را در اختیارتان قرار می‌دهد تا به سادگی بتوانید کسب‌وکار شخصی خود را راه‌اندازی و به بهترین شکل مدیریت کنید. از طرفی هر کدام به تنهایی کمک می‌کنند که بخشی از دغدغه‌های مربوط به مدیریت کسب‌‌وکارتان بر طرف شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دفترشما

خدمات دفتر شما ریشه در زمینه دورکاری مرکز تماس و اپراتوری دارد. این موسسه اعتقاد دارد که دفتر کار و کلیه امور مربوطه می‌بایست به صورت دورکاری انجام شود و آمادگی خود را برای ارائه هرگونه خدمات دفتری اعلام می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]