اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961219286778520

محصول تازه فیلوود "نجار آنلاین "رونمایی شد

"نجار آنلاین" رقیب ایرانی و تازه نفس بازار دکوراسیون و محصولات چوبی

کد: 13961219286778520

https://goo.gl/L4KaR2

، (اخبار رسمی): محصول تازه فیلوود (احساس چوب) با نام اپلیکیشن "نجار آنلاین" در کارگاه احساس چوب در شهرک صنعتی شیراز رونمایی و به بازار عرضه شد.

"نجار آنلاین" رقیب ایرانی و تازه نفس بازار دکوراسیون و محصولات چوبی
با نصب نجار آنلاین و معرفی آن به دوستان خود اعتبار خرید رایگان دریافت کنید.

تولید این محصول نتیجه بررسی و ساخت بیش از 7000 طرح و 5 سال کار دراین گروه است.  ایده‌سنجی و تولید این محصول از 2 سال پیش با طراحی نجار آنلاین در سایت فیلوود آغاز و امسال آماده رونمایی شد

به گزارش روابط عمومی فیلوود (احساس چوب)، در تاریخ 96/12/18 مصادف با ولادت حضرت فاطمه (س) و روز مادر، کارگاه احساس چوب در شیراز میزبان رونمایی از "نجار آنلاین"، محصول تازه این شرکت بود.

براساس این گزارش، این محصول که در حوزه ساخت محصولات دکوری چوبی  ارایه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر ارسال آسان طرح و ایده‌ها و اطلاع از روند ساخت محصول به صورت آنلاین  را ارائه کند تا این خدمت تازه راحتی انتخاب و شفافیت در مراحل ساخت و تولید را برای مصرف‌کنندگان فراهم کند.

بر پایه این اطلاع، "نجار آنلاین" دارای محاسنی است که یکی از آن‌ها ارسال طرح تنها با چند کلیک است و می‌تواندباعث خرید و ساخت یک محصول زیبا  شود.

محسن پروین مدیر فیلوود (احساس چوب)، تولید این محصول را نتیجه  بررسی بیش از 7000 طرح و 5 سال کار در این مجموعه دانست و گفت: ایده‌سنجی و طراحی محصول برای تولید این محصول از 2 سال پیش با طراحی قسمت نجار‌آنلاین در سایت فیلوود آغاز و امسال آماده رونمایی شد.

وی زمان عرضه این محصول به بازار را فروردین 97 اعلام کرد و ادامه داد: محصول در حال حاضر در پلت‌فرم گوگل‌پلی برای مشتریان خاص این گروه با در نظر گرفتن هدایای خاص در حال تست و آزمایش است و پس از برطرف کردن مشکلات آن در بهار امسال در پلت‌فرم‌های داخلی برای استفاده عموم منتشر می‌شود. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فیلوود

حساس چوب اولین نجاری آنلاین ایران و جهان با طراحی یک سیستم متفاوت، با گستره‌ای از کالاهای متنوع چوبی برای تمام اقشار جامعه و هر رده‌ی سنی، برای کاربران خود «تجربه‌ی لذت‌بخش یک خرید اینترنتی» را تداعی می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]