اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961219286788521

محصول تازه ایده‌پردازان رونمایی شد

خبر اول؛ رقیب ایرانی و تازه‌نفس بازار گردشگری

کد: 13961219286788521

https://goo.gl/aBJ5Xx

، تهران , (اخبار رسمی): محصول تازه ایده‌پردازان با نام مجله خبر اول در شرکت ایده‌پردازان رونمایی و به بازار عرضه شد.

خبر اول؛ رقیب ایرانی و تازه‌نفس بازار گردشگری
خبر اول؛ رقیب ایرانی و تازه‌نفس بازار گردشگری

به گزارش روابط عمومی ایده پردازان، 18 اسفند ماه 96، شرکت ایدهپردازان میزبان رونمایی از خبر اول، محصول تازه این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه خبری ارایه می‌شود، با نیازسنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر اخبار و مقالات دست اول در زمینه گردشگری، توریسم و اسکان را ارائه کند تا این خدمت تازه اطلاعات به روز و جامع را برای مصرف‌کنندگان فراهم کند.

بر پایه این خبر، خبر اول دارای مزیت‌هایی است که یکی از آن‌‌ها آموزش‌های جامع و به روز است و می‌تواند باعث افزایش سطح آگاهی شود.

بهداد خوش‌بین مدیرعامل ایده‌پردازان، تولید این محصول را نتیجه حدودا 2 ماه کار در این مجموعه دانست و گفت: آنالیز نیازمندی‌ها و شنیدن صدای مخاطبان برای تولید این محصول از دی ماه  آغاز و در سال آینده آماده رونمایی خواهد شد.

وی زمان عرضه این محصول به بازار را تا یک ماه دیگر اعلام و ادامه داد: به زودی خبر اول پیشتاز زمینه‌های خبری گردشگری و اسکان خواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

خبر اول

خبر اول به عنوان یک مجله جوان در زمینه های گردشگری ، توریست و توریست درمانی پا به عرصه گذاشته است و همیشه سعی در آن داشته با استفاده از ظرفیت های بومی و آموزش های مناسب کمکی در صنعت توریست کشور باشد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

گردشگری و میراث فرهنگی | رسانه‌ها