اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961219286858140

ارتقا و بهینه‌سازی سایت "گلبرگ سیر"

کد: 13961219286858140

https://goo.gl/CmLJjT

، تهران , (اخبار رسمی): باتوجه به فرارسیدن سال ۹۷ ، وب‌سایت گلبرگ سیر برگزارکننده تورهای گردشگری به روزرسانی و به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.

ارتقا و بهینه سازی سایت گلبرگ سیر
تور اروپا تابستان ۹۷ | تور کشتی کروز تابستان ۹۷ | تور روسیه تابستان ۹۷ | تور بلغارستان تابستان ۹۷

پیش فروش تورهای تابستان ۹۷ گلبرگ سیر آغاز شد . گلبرگ سیر پیش فروش تور تابستان ۹۷ را با : تور اروپا تابستان ۹۷ و تور کشتی کروز تابستان ۹۷ و تور روسیه تابستان ۹۷ و تور بلغارستان تابستان ۹۷ آغاز کرد

به گزارش روابط‌عمومی گلبرگ سیر؛ وب‌سایت این مجموعه فعال در حوزه‌ی برگزاری تورهای گردشگری  از تاریخ 96/12/20 به‌روزرسانی خواهد شد و با شمایل و امکاناتی تازه به آدرس www.golbargtravel.com در دسترس کاربران و علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.
بر اساس این گزارش، در به‌روزرسانی تازه‌ی وب‌سایت، بخش‌های تور اروپا تابستان 97، تور بلغارستان تابستان ۹۷، تور روسیه تابستان ۹۷ و تور کشتی کروز تابستان ۹۷ به فهرست وب‌سایت اضافه شده است.
مدیر گلبرگ سیر با اعلام این خبر گفت: به روزرسانی مرتب وب‌سایت با تورهای تابستان سال آینده در گلبرگ سیر پس از این مد نظر است.

پیش‌فروش تورهای تابستان ۹۷ گلبرگ سیر بعد از به روزرسانی سایت آغاز خواهد شد. 

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت گلبرگ سیر مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گلبرگ سیر

شرکت خدمات گلبرگ سیر با بیش از سی سال تجربه در امور مسافرتی و خدمات سیاحتی و زیارتی در خدمت ملت عزیز ایران میباشد .اولین مجری مستقیم با اولین نمایندگی توریسم ایرانی و عضو انحمن دوستی ایران و سریلانکا در تمام زمینه های توریستی ، تجاری، بازرگانی، حمل کالا ، ثبت شرکت و سرمایه گذاری مطمئن همراه با وام بانکی ...

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی