اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961220287108449

سافت گزین مرجع انتخاب نرم افزار

سافت گزین مرجع تخصصی معرفی و انتخاب نرم‌افزارهای مالی، اداری و حسابداری

کد: 13961220287108449

https://goo.gl/fR8UvB

، تهران , (اخبار رسمی): با مقایسه محصولات با یکدیگر، مطالعه نظرات کاربران و بررسی مطالب فنی کارشناسان سافت گزین می‌توانید بهترین و مناسب‌ترین نرم‌افزار را برای کسب‌و‌کار خود انتخاب کنید.

سافت گزین مرجع تخصصی معرفی و انتخاب نرم افزارهای مالی، اداری و حسابداری
سافت گزین مرجع تخصصی معرفی و انتخاب نرم افزار های مالی، اداری و حسابداری

روزانه کاربران زیادی از سراسر کشور با استفاده از سافت گزین نرم‌افزارهای مورد نظر خود را پیدا می کنند

با مقایسه محصولات با یکدیگر، مطالعه نظرات کاربران و بررسی مطالب فنی کارشناسان سافت گزین می‌توانید بهترین و مناسب‌ترین نرم‌افزار را برای کسب‌و‌کار خود انتخاب کنید.

با استفاده از طبقه‌بندی‌های موضوعی و تخصصی موجود در سافت گزین، به ساده‌ترین شکل نرم‌افزار مورد نظر خود را پیدا کنید. روزانه کاربران زیادی از سراسر کشور با استفاده از سافت‌گزین نرم‌افزارهای مورد نظر خود را پیدا می‌کنند.

انتخاب نرم افزار مناسب می‌تواند تجربه‌ای بی‌نظیر برای خریداران به وجود آورده و دنیا را جای بهتری برای زندگی کند. در واقع انتخاب نرم‌افزار خوب موجب صرفه‌جویی در هزینه و وقت‌شده و از همان ابتدا سود نصیب شما می‌کند.

انتخاب نرم‌افزار مناسب کاری دشوار و پیچیده است و گاها پس از بررسی‌های فراوان تردیدهایی وجود دارد. حتی گاهی پس از خرید نرم‌افزار متوجه می‌شویم انتخاب درستی انجام نشده است. امکانات نرم‌افزارهای ایرانی نیز، پراکنده هستند.

سافت گزین، با جمع‌آوری اطلاعات نرم‌افزارهای داخلی سعی کرده است، محیطی را فراهم آورد تا مطالعه، مقایسه، تصمیم‌گیری و انتخاب را برای خریداران راحت کند.

سافت گزین، خود به تنهایی فروشنده نیست، صرفاً اطلاعات لازم برای انتخاب درست را در اختیار خریداران قرار می دهد. اطلاعاتی که توسط تولیدکنندگان نرم افزار، ارائه شده است.

سافت گزین، به شما کمک می‌کند تا انتظارات خود را با امکانات ارائه شده در هر نرم‌افزار بسنجید، نرم‌افزارهای گوناگون را با یکدیگر مقایسه کنید و بتوانید به راحتی و با اطمینان کامل نرم‌افزار مناسب خود را انتخاب کنید.

مزایا جهت فروشندگان نرم‌افزار
با ارائه اطلاعات مناسب سافت گزین مانند بخشی از تیم فروش شما عمل می‌کند با این تفاوت که هیچ هزینه‌ای در قبال درج اطلاعات و ... از دریافت نمی‌کند. بستری ایمن برای ارتباط بین فروشندگان و خریداران ایجاد می‌شود، تا با سرعت بیشتر بتوانید به کسب‌و‌کار خود رونق دهید.

مزایا جهت خریداران نرم افزار
نرم افزار مناسب را با توجه به نیازمندی‌های خود پیدا کنید. از هفته‌ها و گاهی ماه‌ها تحقیق و کسب اطلاعات از فروشندگان را کنار بگذارید،  در سافت گزین اطلاعات تمامی فروشندگان به سادگی در اختیار  قرار داده می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سافت گزین

مرجع تخصصی معرفی نرم افزارهای مالی اداری و حسابداری

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]