اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961220287156094

همکاری «صفر و یک» و «دورانتاش»

تخفیف ویژه آنتی‌ویروس دورانتاش برای مشترکان اینترنت شرکت صفر و یک

کد: 13961220287156094

https://goo.gl/7BisjH

، تهران , (اخبار رسمی): طی توافق صورت گرفته بین شرکت دورانتاش و شرکت اینترنتی صفر و یک ( شهراد شبکیه سابق )، همه مشترکان سرویس‌های پر سرعت صفر و یک قادر به استفاده از یکی از آنتی‌ویروس‌های دورانتاش با تخفیف ویژه هستند.

تخفیف ویژه آنتی ویروس دورانتاش برای مشترکان اینترنت شرکت صفر و یک
آنتی ویروس های Webroot

شرکت دورانتاش از شرکت‌های معتبر توزیع‌کننده سرویس‌های امنیتی و نرم‌افزارهای آنتی‌ویروس برای کاربران خانگی، شبکه شرکت‌ها، سازمان‌ها و مراکز داده فیزیکی، مجازی و کلود از سال 1385 در ایران می‌باشد.

به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش؛ طی توافق صورت گرفته بین شرکت اینترنتی صفر و یک و شرکت دورانتاش ، همه مشترکان سرویس‌های اینترنت پر سرعت این شرکت می‌توانند از یکی از محصولات آنتی‌ویروس تحت‌گارانتی اصالت لایسنس و پشتیبانی شرکت دورانتاش با تخفیف ویژه استفاده کنند.

شرکت صفر و یک که سابق بر این با نام شهراد شبکیه شناخته می‌شد ، دارای مجوز Servco از سازمان تنظیم مقررات رادیویی است.

شرکت دورانتاش یکی از شرکت‌های معتبر و پیشرو توزیع‌کننده سرویس‌های امنیتی و نرم‌افزارهای آنتی‌ویروس برای کاربران خانگی، شبکه شرکت‌ها، سازمان‌ها و مراکز داده فیزیکی، مجازی و کلود از سال 1385 در ایران می‌باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]