اطلاعات تماس
  • 021228*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961220287248528

چهارشنبه مهربانی برای کمک به بچه‌های نیازمند ناشنوا

چهارشنبه مهربانی بنیاد نیکوکاری کمک

کد: 13961220287248528

https://goo.gl/bB3xcb

، کیش , (اخبار رسمی): کمک کنید تا بشنوم ، می‌خواهم صدای مادرم را بشنوم، آوای مهربانی را به کودکان این مرز و بوم هدیه دهیم. بنیاد کیش مهر کتایون (کمک) حامی کودکان نیازمند کاشت حلزون گوش می‌باشد.

چهارشنبه مهربانی بنیاد نیکوکاری کمک
طرح دختر بنیاد که کاشت حلزونی انجام شده

بهتر است هزینه خرید مواد منفجره در چهارشنبه آخر سال را به شنوا شدن کودکان اختصاص دهیم.

بنیاد کیش مهر کتایون (کمک) حامی کودکان نیازمند کاشت حلزون گوش
این بدان معناست که ناشنوایی با یک جراحی قابل‌درمان است و بهترین زمان برای این جراحی زیر ۴ سال است. متأسفانه هزینه‌های جراحی گران و متفاوت است و از ۶ میلیون تومان تا ۵۵ میلیون تومان متغیر است.
با توجه به نزدیک شدن به چهارشنبه‌سوری تصمیم گرفتیم به‌جای اینکه مواد محترقه‌ای خریداری کنیم که سلامت مردم مثل شنوایی و بینایی و ... و یا سلامت جسمی افراد ناشنوا را به دلیل نشنیدن صدا در آن شب را به خطر بیاندازیم هزینه جراحی ۳ کودک نیازمند کاشت حلزونی گوش که شرایط مناسبی از لحاظ اقتصادی ندارند را از این پول‌ها تهیه کنیم.

در حال حاضر هزینه جراحی ۳ کودک به مبلغ ۱۱ میلیون تومان است که اطلاعات و شرایط‌شان را بعدا به‌اختصار در بنیاد کیش مهر کتایون (کمک) اعلام می‌کنیم.

علاقه‌مندان در صورت تمایل با اهدا کمک‌های نقدی خود به‌جای خرید مواد محترقه برای جشن چهارشنبه‌سوری می‌توانند به آدرس اینستاگرام مراجعه و یاری‌رسان این بنیاد باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کیش مهر کتایون - کمک

کیش مهر کتایون (کمک) بنیادی نیکوکارانه و مستقل است که در اسفند ماه سال ۱۳۹۱ با شماره ۱۸۵ به ثبت رسید و با اهداف عالی انسانی، اجتماعی و فرهنگی شروع به فعالیت کرده است. بنیانگذار کمک، هنرمند نام آشنای ایران زمین “کتایون ریاحی” میباشد. وی پس از سالها فعالیتهای نیکوکارانه، دفتر اصلی بنیاد کمک را به طور رسمی در جزیره زیبای کیش افتتاح نمود.

اطلاعات تماس
  • 021228*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه