اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961220287336897

امسال با پیاده‌گردی تهران را شاد کنید

عید امسال تهران هستید؟!

کد: 13961220287336897

https://goo.gl/c6LWNP

، تهران , (اخبار رسمی): فستیوال پیاده‌گردی فرصت خوبی است تا بتوان ناشناخته‌های شهر را کشف کرد و از شادترین روزهای تهران بهترین استفاده را برد. این رویداد بازی‌وار را «پیاده» برگزار می‌کند، استارتاپی‌ که با اپلیکیشن خود به‌دنبال ایجاد ارتباطی بهتر بین شهر و مردم است.

عید امسال تهران هستید؟!
عید امسال تهران هستید؟!
عید امسال تهران هستید؟!
عید امسال تهران هستید؟!

«پیاده‌گردی ۹۷» فستیوالی برای همین زمان است. وقتی که حس می‌کنی حوصله‌ات سر می‌رود و دلت می‌خواهد از فضای خوب بهاری تهران، یعنی تمیزی‌، خلوتی و آسمان باز آن استفاده بهتری کنید

خوبیِ تعطیلات نوروز، این است که می‌توانی تا دلت می‌خواهد بخوابی! یعنی هیچ محدودیتی نداری، مگر اینه عید دیدنی بروی یا کارهای دیگری کنی. ولی خب هرچقدر هم که آدم بخواهد بخوابد، دیدوبازدید کند و در وب دنبال چیزهای جالب بگردد، بلاخره باز کلی وقت آزاد می‌آورد. قطعا هیچ‌کدام از ما نمی‌خواهیم در این زمان حوصله‌مان سربرود.

«پیاده‌گردی ۹۷» فستیوالی برای همین زمان است. وقتی که حس می‌کنید حوصله‌تان سر می‌رود و دلت می‌خواهد از فضای خوب بهاری تهران، یعنی تمیزی‌، خلوتی و آسمان باز آن استفاده بهتری کنید.

در «پیاده‌گردی» ۱۷ مسیر وجود دارد که با طی آن‌ها می‌توان ماجراجویی را در همین شهر خاکستری، تجربه کنیم. هر مسیر تعدادی مکان جالب دارد که می‌توانی از دیدن آن لذت ببرید. از یک عمارت قدیمی بگیرید تا یک قهوه‌خانه با هویت بصری اصیل تهران، همه جاهایی هستند که می‌شود در پیاده‌گردی رفت، دید، عکس گرفت و خاطره‌ای را با آن‌ها ثبت کرد.

برگزاری این فستیوال (از ۲۹ اسفند امسال تا ۱۲ فرودین ۹۷) برای دومین سال متوالی توسط استارتاپ پیاده انجام می‌شود. استارتاپی که هدفش ارتباط بهتر شهروندان با تهران است. پیاده این‌کار را در اپلیکیشن خود انجام می‌دهد. اپی که با ترکیب روزنامه‌نگاری شهری و سیستم جست‌وجوی مکانی، به‌وجود آمده و در اصل دوربینی است که می‌توان به کمک آن تهران را واضح‌تر دید!

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پیاده

پیاده یک پلتفرم دیجیتال است که با هدف افزایش تعامل شهروند در شهر فعالیت می کند. پیاده از طریق اپلیکیشن موبایل، وب سایت و شبکه های اجتماعی و با لیست کردن رویدادها و مکان های فرهنگی و تفریحی فعالیت خود را پیش می برد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]