اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961221287438542

دوره مدیریت بازاریابی دیجیتال

از آکادمی دیجیتال مارکتینگ عیدی بگیرید

کد: 13961221287438542

https://goo.gl/7oMHLX

، (اخبار رسمی): در طی چند سال اخیر به واسطه ورود کسب‌وکارهای آنلاین به بازار کسب‌وکارهای ایران، علم "دیجیتال مارکتینگ" یا بازاریابی دیجیتال پیشرفت چشمگیری داشته است. حوزه بازاریابی دیجیتالی شامل ایمیل مارکتینگ، مدیریت الکترونیک ارتباط با مشتری و فعالیت‌های بازاریابی است.

از آکادمی دیجیتال مارکتینگ عیدی بگیرید
دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ، علمی که نباید از آن غافل شد

به بازار آنلاین 38 میلیون نفری ایران خوش‌آمدید

امروزه بسیاری از کسب‌وکارها یا به‌صورت آنلاین اداره می‌شوند و یا بخشی از فعالیت خود را در فضای آنلاین پیش می‌برند. از مهم‌ترین دلایل این تغییر پارادایم می‌توان به گستردگی فضای آنلاین، در دسترس بودن و سهولت استفاده از آن و همچنین توانایی سنجش اثربخشی تبلیغات آنلاین برشمرد. خوشبختانه در طی چند سال اخیر به‌واسطه ورود این کسب‌وکارهای آنلاین به بازار کسب‌وکارهای ایران، علم «دیجیتال مارکتینگ» یا بازاریابی دیجیتال پیشرفت چشمگیری داشته است. در ساده‌ترین تعریف، دیجیتال مارکتینگ پیشبرد فروش محصول یا برند از طریق یک یا چند نوع از رسانه‌های الکترونیکی است. حوزه بازاریابی دیجیتالی شامل ایمیل مارکتینگ، مدیریت الکترونیک ارتباط با مشتری و فعالیت‌های بازاریابی است که از طریق رسانه‌های اینترنتی انجام می‌شود. یکی از مؤثرترین عوامل در پیشرفت این علم، آکادمی دیجیتال مارکتینگ اولین موسسه آموزشی دیجیتال مارکتینگ ایران بوده است که با پرورش بیش از هزار دانش‌پژوه در این زمینه توانسته است بازاریابی فضای آنلاین ایران را دچار تغییر و تحول کند.

«آکادمی دیجیتال مارکتینگ» در سال 1394 و باهدف بالا بردن سطح دانش کاربردی و عملیاتی کسب‌وکارها به‌منظور استفاده از پتانسیل‌های فضای دیجیتال و اینترنت، کمک به رشد و افزایش فروش و سودآوری آن‌ها شروع به کارکرد.

این مؤسسه برای تحقق این هدف به طراحی دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی بسیاری پرداخته است که یکی از مهم‌ترین آن‌ها دوره مدیریت بازاریابی دیجیتال است. این دوره 120 ساعته برای مدیران کسب‌وکارهای آنلاین طراحی‌شده است و در 3 ترم: 1) اصول دیجیتال مارکتینگ، 2) کارگاه‌های آموزشی گوگل آنالیتیکس – گوگل ادوردز – سئو – شبکه‌های اجتماعی و 3) استراتژی دیجیتال مارکتینگ برگزار می‎شود.

معرفی دوره دیجیتال مارکتینگ

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آکادمی دیجیتال مارکتینگگ

اولین آکادمی دیجیتال مارکتینگ در ایران توسط نماد مارکتینگ در به منظور ارتقا سطح آموزشی و کاربردی اصول دیجیتال مارکتینگ در کسب و کار های متوسط و کوچک SME راه اندازی شد. هدف از راه اندازی آکادمی دیجیتال مارکتینگ کمک به شرکت های کوچک و متوسط در حوزه های مختلف و افزایش سطح دانش و تجربه و آماده سازی آن ها برای ورود به بازار دیجیتال و اینترنتی و جذب مشتریان جدید است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]