کد: 13961221287508436

برگزاری دوره آموزشی مدیریت صادرات با همکاری شرکت بازرگانی ماهان

کد: 13961221287508436

https://goo.gl/jJUpH1

، (اخبار رسمی): شرکت صادراتی ماهان به منظور افزایش سطح آگاهی مدیران صادرتی شرکت‌های دولتی، خصوصی و شرکت‌های دانش‌بنیان دوره‌های آموزشی مدیریت صادرات را در استان تهران برگزار می‌کند.

برگزاری دوره آموزشی مدیریت صادرات با همکاری شرکت بازرگانی ماهان
دوره های آموزش مدیریت صادرات و اصول مذاکره توسط شرکت صادراتی ماهان برگزار می شود

شرکت صادراتی ماهان همچنین در نظر دارد با جذب شرکت‌کنندگان خبره در دوره‌های آموزشی با هدف ایجاد اشتغال و اثرگذاری عملی دوره‌های آموزشی به توسعه صادرات تولیدکنندگان ایرانی و شرکت‌های دانش بنیان کمک کند

شرکت صادراتی ماهان به‌منظور افزایش سطح آگاهی مدیران صادرتی شرکت‌های دولتی و خصوصی و شرکت‌های دانش‌بنیان دوره‌های آموزشی مدیریت صادرات را در استان تهران برگزار می‌کند.

برترین شرکت صادراتی ایران در نظر دارد با برگزاری دوره‌های آموزشی مدیریت صادرات, اینکوترمز، روش‌های پرداخت بین‌المللی و اعتبارات اسنادی (lc), تأمین مالی بین‌المللی (فاینانس، ری فاینانس) و تضمین برنامه‌ها، بازاریابی بین‌المللی، تدوین طرح کسب‌وکار (Business Plan), اصول و فنون مذاکره، کمپین‌های تبلیغاتی، تحقیقات بازار، اصول بازاریابی، در افزایش سطح دانش مدیران صادراتی و علاقه‌مندان به صادرات نقش مؤثری ایفا کند.

هدف از برگزاری دوره‌های آموزشی، ارائه اطلاعات اثرگذار در حوزه صادرات به کشورهای خلیج‌فارس صادرات به روسیه صادرات به اروپا و صادرات به آمریکا است.

مدیرعامل شرکت صادراتی ماهان بیان داشت: اصلی‌ترین هدف دوره‌های آموزشی ارائه تجربیات بین‌المللی به مدیران و صادرکنندگان ایرانی به‌منظور افزایش توان رقابتی در بازارهای صادراتی است.

وی همچنین بابیان اینکه مباحث آموزشی از بروزترین قوانین بین‌المللی پیروی می‌کند افزود: در حال حاضر شرکت صادراتی ماهان با بهره‌گیری از امکانات بین‌المللی امکانات منحصربه‌فردی را به تولیدکنندگان ایرانی ارائه می‌نماید و در این راستا سرویس صادراتی ماهان با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده سرفصل‌های آموزشی جدیدی را در سال 97 برگزار می‌کند.

وی اظهار کرد: با توجه به شرایط کنونی دوره‌های آموزشی به دانش‌آموختگان رشته‌های مرتبط و علاقه‌مندان به مباحث صادرات ارائه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: شرکت صادراتی ماهان همچنین در نظر دارد به‌منظور بهره‌گیری از افراد خبره و نخبه در امر صادرات از برترین افراد شرکت‌کننده در این دوره‌ها دعوت به همکاری کند. وی یادآور شد هدف شرکت صادراتی ماهان توسعه نیروهای خبره در امر صادرات و کسب‌وکارهای ایرانی است.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در دوره های آموزشی اینجا به سایت شرکت صادراتی ماهان مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سرویس صادراتی ماهان

شرکت افق تجارت سبز ماهان (mahancompany.com) به شرکت های ایران کمک می کند تا برنامه های استراتژی های فروش بین المللی خود را برای موفقیت در بازار جهانی امروز، برنامه ریزی و اجرا کنند. سرویس صادراتی ماهان توسط متخصصان تجارت بین الملل و اقتصاددانان، برجسته توسعه یافته است که با ارائه اطلاعات بازار، ارزیابی شرکای تجاری قابل اعتماد، مشاوره عملی و ابزارهای کسب و کار به شما کمک می کند تا در درک نحوه صادرات، ارتباط با خریداران خارجی و گسترش عملیات در بازارهای جدید موفق باشید.