اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961222287688546

رونمایی از سایت پیانو کاغذی با هدف آموزش مجازی موسیقی در سطح استاندارد

کد: 13961222287688546

https://goo.gl/XMGiv3

، تهران , (اخبار رسمی): با هدف آموزش مجازی موسیقی در سطح استاندارد و فارغ از محدودیت‌های مکانی، زمانی، مالی و سنی برای کاربران، از سایت پیانو کاغذی به آدرس www.paperpiano.ir در اوایل بهمن ماه 1396 رونمایی شد.

رونمایی از سایت پیانو کاغذی با هدف آموزش مجازی موسیقی در سطح استاندارد
آدرس سایت

به گزارش پیانو کاغذی، سایت www.paperpiano.ir که یک سایت آموزشی است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد آموزش مجازی موسیقی در سطح استاندارد و فارغ از محدودیت‌های مکانی، زمانی، مالی و سنی برای کاربران را تسهیل کند.

جمال سامری، موسس پیانو کاغذی در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «با توجه به سابقه ی تدریس چندساله در حوزه موسیقی و بررسی موانع موجود بر سر راه علاقه‌مندان به این حوزه که شامل محدودیت‌های ذکر شده و مواردی دیگر است و به دنبال استقبال کاربران از کانال تلگرام پیانو کاغذی که با هدف آموزش رایگان پیانو به اعضا ایجاد شده بود، در صدد گسترش فعالیت خود با ایجاد وب‌سایت پیانو کاغذی و ارائه خدمات متنوع‌تری قرار گرفتیم.

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: « سایت پیانو کاغذی علاوه بر ارائه‌ی ویدئوهای آموزشی استاندارد به کاربران اهداف دیگری از جمله ایجاد امنیت شغلی برای مدرسین موسیقی، یافتن جوانان مستعد و علاقه‌مند به موسیقی و ارائه کمک‌های مادی و معنوی به آن‌هاو گسترش و ترویج موسیقی ایرانی در سطح بین‌المللی با توجه به ظرفیت‌های بالقوه آن را دنبال می‌کند. »

گفتنی است پیانو کاغذی، به مناسبت این رونمایی، اقدام به تخصیص انواع کد تخفیف به کاربران در عناوین مختلف کرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت پیانو کاغذی به آدرس www.paperpiano.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پیانو کاغذی

سایت آموزش آنلاین موسیقی در قالب عرضه محتوای ویدئویی برای افراد دارای محدودیت های سنی، جسمی، زمانی، مکانی و مالی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | موسیقی