اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961225288058554

با سایت طلافروشان بنکداری آنلاین طلا هر لحظه در بازار باشید

کد: 13961225288058554

https://goo.gl/cLUopY

، تهران , (اخبار رسمی): طی سال‌های اخیر، بازار سنتی جای خود را به بازاری در حال رشد و همگام با تکنولوژی داده، که در این بین سایت «طلافروشان» نقش مهمی در به روز کردن بازار طلا داشته است.

با سایت طلافروشان بنکداری آنلاین طلا هر لحظه در بازار باشید
طلافروشان، ویترین آنلاین طلا در ایران

سایت طلافرشان با ارائه و سفارش آنلاین محصولات طلا و جواهر و عرضه مصنوعات طلای برندهای بزرگ ایران هم اکنون به مرجع طلافروشان در سطح کشور و به بزرگترین بنکداری آنلاین طلا برای همکاران تبدیل شده است

شاید اگر سالیان قبل در بازار سنتی تهران در مورد روش آینده کسب‌وکار صحبت می‌کردیم شاید هیچ‌کسی به فکر استفاده از فروش آنلاین و به لحظه و استفاده از قابلیتی به نام فضای مجازی برای فروش محصولات نمی‌افتاد. قابلیتی که امروز در جهان فراگیر شده و بازار امروز ما به‌شدت به آن و تکنولوژی روز دنیا و رشد و همگام شدن با آن نیازمند است.

صنف طلا و جواهر نیز از این قابلیت مستثنی نبوده و در جهت رشد و تحول در فروش مصنوعات طلایی با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و در بستر فضای مجازی گام‌های بزرگی برداشته است.

در همین مسیر «سایت طلافروشان» هم‌اکنون با ارائه و سفارش آنلاین محصولات طلا و جواهر و عرضه مصنوعات طلای برندهای بزرگ ایران هم‌اکنون به مرجع طلافروشان در سطح کشور و به بزرگ‌ترین بنکداری آنلاین طلا برای همکاران این صنف تبدیل‌شده است.

این سایت با برنامه‌ریزی دقیق و پایه‌ریزی درست به قطبی برای فروش آنلاین طلا بدل خواهد شد. برنامه‌ای که مدیران آن با دقت و وسواس برای رشد آن و گسترش دامنه فعالیتش در سراسر کشور دارند.

مرجع شدن این سایت به‌عنوان مهم‌ترین پایگاه اطلاع‌رسانی مدل‌ها و عرضه مصنوعات طلا از اهداف اصلی راه‌اندازی آن است. سایتی که علاوه بر نمایش محصولات برندهای اصلی طلا در ایران، همکاران صنفی با عضویت در آن می‌توانند از قیمت‌ها و اجرت کارها نیز مطلع شوند.

با توجه به تنوع و گستردگی مدل‌های طلا و جواهر در ایران این سایت با تبدیل‌شدن به یک ویترین مجازی می‌تواند به بهتر دیده شدن این محصولات کمک کرده و با ارائه ریز مشخصات آن در امنیت کامل به همکاران صنفی و مغازه‌داران کمک شایانی نماید.

فروش باقیمت مناسب و کمترین اجرت یکی دیگر از اهداف مدیران این سایت برای راه‌اندازی آن است. از آنجا که پایگاه طلافروشان از پشتیبانی یک بنکداری برخوردار است مصنوعات طلا را بدون واسطه از تولیدکننده دریافت کرده و در نتیجه محصولات ارائه‌شده را با بهای مناسب‌تر در اختیار مشتریان چه مغازه‌دار و چه دیگر همکاران قرار می‌دهد.

همچنین ارسال سریع اجناس و صرفه‌جویی در وقت نیز از دیگر قابلیت‌های مطرح فروش آنلاین این سایت است، به‌ویژه مشتریانی که در شهرستان کارهای خود را سفارش می‌دهند، بدون واسطه و در اسرع وقت و در امنیت کامل محصولات موردنیاز خود را دریافت می‌کنند. مصنوعات سفارش داده‌شده به این سایت برای مراکز استان‌ها حدود یک روز و برای دیگر شهرستان‌ها حدود دو روزه تحویل داده می‌شود.

هم‌اکنون مدیران این سایت جلب اعتماد مشتریان را سرلوحه خود قرار داده‌اند و با توسعه دامنه نفوذ خود در سطح کشور با ایجاد نمایندگی‌ها در شهرهای بزرگ گامی در جهت بهتر دیده شدن و جذب مشتریان و مخاطبان جدید دارند.

استقبال خوب از این سایت و ارتباطی که کاربران آن با این حرکت جدید و به‌روز ایجاد کرده مسلماً سنگ بنای محکمی را برای گذر از بازار سنتی و تحولی عظیم در فروش و ارائه خدمات نوین به مشتریان خواهد گذاشت.

بزرگ‌ترین بنکداری آنلاین طلا در کشور در خدمت همکاران صنف طلا و جواهر: Www.talaforoshan.com

کانال تلگرام: talaforoshan_com

صفحه اینستاگرام: talaforoshan_com

تلفن تماس: 55582093_021

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

طلافروشان

طلافروشان، بنکداری آنلاین طلا در کشور

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]