اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961228288538572

چرا باید سفر کرد؟ بلیط هواپیما چارتر ارزان از کجا بخریم

کد: 13961228288538572

https://goo.gl/ZqyW6R

، تهران , (اخبار رسمی): امروزه مثل گذشته سفرها فقط مخصوص  به تجار یا بازرگانان نیست بلکه سفر و گردش به عنوان یکی از برنامه‌های روزانه جامعه‌ها تبدیل شده است که همواره مورد تاکید جامعه‌شناسان و روانشناسان بوده است. سفر کردن مزیت‌های بسیار زیادی دارد که به چند مورد آن خواهیم پرداخت.

چرا باید سفر کرد؟  بلیط هواپیما چارتر ارزان از کجا بخریم
چرا باید سفر کرد؟ بلیط هواپیما چارتر ارزان از کجا بخریم

مسافرت همواره موجب ایجاد انگیزه زندگی و تقویت روحیه در انسان می‌شود. آیا دقت کرده‌اید وقتی قصد سفر کردن دارید از شب قبل دچار هیجان خاصی می‌شوید؟ اگر قصد سفر دارید بلیط هواپیما را ارزان تهیه کنید

چرا باید سفر کرد؟ 

مسافرت همواره موجب ایجاد انگیزه زندگی و تقویت روحیه شادابی و نشاط در انسان می‌شود. آیا دقت کرده‌اید وقتی قصد سفر کردن دارید از شب قبل دچار هیجان خاصی می‌شوید؟ روانشناسان براین باورند که این شور و هیجان خود باعث بهبود کیفیت زندگی می‌شود و امید به زندگی را افزایش خواهد داد به ویژه در جوامع امروزی که پر است  از تنش‌ها و درگیری‌های روزانه. هواپیما و قطار برای سفر همواره مورد توجه قرار داشته‌اند. تهیه بلیط هواپیما این روزها به صورت اینترنتی میسر شده است و به راحتی می‌توانید از سایت‌های اینترنتی نظیر گردشا یا سامانه فروش بلیط هواپیما تیک بان تهیه نمایید.

امروزه مثل گذشته سفرها فقط مخصوص  به تجار یا بازرگانان نیستبلکه سفر و گردش به عنوان یکی از برنامه‌های روزانه جامعه‌ها تبدیل شده که همواره مورد تاکید جامعه‌شناسان و روانشناسان بوده است. براساس تحقیقات بالینی که بین 1000 نفر در سن 60 سالگی، ساکن ایالات متحده آمریکا که سال 2009 میلادی صورت گرفته است افرادی که در طول مدت زندگی، مسافرت زیاد داشته‌اند حدودا 40 درصد کمتر از دیگران در خطر افسردگی دوران بازنشستگی هستند. بلیط هواپیما ارزان را می‌توانید اینترنتی رزرو کنید. برای تهیه یک بلیط ارزان انتخاب بلیط هواپیما چارتر یکی از بهترین گزینه‌ها است.

سفر کردن مزیت‌های بسیار زیادی دارد که به چند مورد آن خواهیم پرداخت:

غم و اندوه از شما دور خواهد شد

همگی ما در طول زندگی دچار شکست‌های روحی یا عاطفی شده‌ایم و به واسطه همین مشکل یک دوره از زندگی گران‌بهای  خودمان را از دست داده‌ایم. اما هنگامی که از مسئله‌ای ناراحت شده‌اید در اولین فرصت سفر کنید تا  بتوانید برآن مشکل غلبه کنید.

در حقیقت در هنگام سفر گرفتاری‌های جدید از جمله عدم تسلط به زبان محلی منطقه، عدم آشنایی به منطقه و ... به مقدار قابل توجه‌ای ذهن شما را درگیر می‌کند و دیگر مشکلات قبلی به حاشیه خواهند رفت بنابراین شما ناخودآگاه متوجه خواهید شد که تمام مشکلات قبلی را فراموش کرده‌اید و روش جدیدی را برای ادامه دادن در پیش گرفته‌اید و ذهن کاملا پاک و تازه‌ای دارید.

کریس ولز روانشناس معتقد است هنگامی که سفر می‌کنید خودتان را مسئول حفاظت از خود می‌دانید پس این مسئولیت جدید موجب تمرکز روی محیط جدید و مسائل مربوط به آن می‌شود و در حقیقت دیگر مسائل به حاشیه رانده می‌شود پس متوجه می‌شوید که در کنترل اوضاع اطراف خود چقدر توانمند عمل کرده‌اید.

قدرت برنامه‌ریزی صحیح و مدیریت زمان

همه افراد دارای یک برنامه‌ریزی روزانه برای زندگی خود هستند اما به علت وجود  مشکلات و گرفتاری‌های روزانه بعضی مواقع از این برنامه‌ریزی دور می‌شوند. زمانی  که سفر می‌کنیم با علم به این موضوع که  مدت زمان مشخصی رو در این محیط سپری خواهیم کرد ناخودآگاه مغز را به گونه‌ای برنامه‌ریزی خواهیم کرد که توانایی کنترل این زمان را به عهده داشته باشد .

در هنگام سفر خبری از آشفتگی برنامه‌ها و عدم تمرکز دیده نمی‌شود پس  سیستم مغز ما به طور کامل کنترل را به عهده گرفته و دور از هرگونه درگیری روزانه برنامه‌های ما رو کنترل می‌کند.

اجتماعی‌تر خواهیم شد

یک روانشناس فرانسوی، براین باور است وقتی انسان به سرزمین‌های دیگر سفر می‌کند و آداب و رسوم خوب یا بد آن‌ها را می‌بیند و با آن‌ها از نزدیک روبرو می‌شود، ناخودآگاه مغز ما قسمت‌های خوب را در ذهن خود به ثبت می‌رساند و شروع به ترسیم کردن نقشه جدیدی در زندگی اجتماعی خود می‌کند و هنگام بازگشت به دیار خود آنها را جامه عمل می‌پوشاند.

برای مثال به کشوری سفر کرده‌اید که در آن کشور دو نفر هنگام سلام و احوال‌پرسی اصلا با یکدیگر دست نمی‌دهند اما این موضوع در کشور شما نشان‌دهنده صمیمت و دوستی پایدار آن‌ها است؛ بنابراین آن را فراموش خواهید کرد.

حالا همان دو نفر در اتوبوس برای یک فرد سالخورده از روی صندلی بلند خواهند شد که نشان‌دهنده شخصیت اجتماعی آن‌ها است. بنابراین این کار پسندیده در ذهن شما ثبت خواهد شد و در شهر خودتان همین عمل را به صورت نا خودآگاه انجام خواهید داد.

افزایش میزان IQ

بیشتر روانشناسان بر این باورند که مسافرت باعث افزایش میزان IQ و هوش افراد می‌شود. آن‌ها معتقدند هنگامی که سفر می‌کنیم هر روز و  هر لحظه با نکته‌ای جدید روبه رو می‌شویم که این موارد مثل تمرینات ورزشی که عضلات را تقویت می‌کند، ذهن ما را پرورش می‌دهد و قدرت یادگیری ما را نیز بالا می‌برد.

به عنوان مثال اگر به کشور  فرانسه سفر کنید، مجبور خواهید بود برای گذران روز خود روزانه کلمات جدیدی را یاد بگیرید یا مرسوم‌ترین مثال این است که همگی ما در هنگام سفر اولین نکته‌ای که بسیار زیاد به آن توجه می‌کنیم حفظ کردن آدرس هتل است. بنابراین ذهن  ناخودآگاه فعالیت بیشتری خواهد داشت و سلول‌های خاکستری فعالیت بیشتری از خود نشان خواهند داد. بنابراین با مسافرت حافظه خود را تقویت کنید.

خرید بلیط هواپیما چارتر ارزان

اگر به دنبال تهیه‌ی بلیط ارزان هواپیما هستید پیشنهاد ما به شما این است که از سامانه رزرو بلیط هواپیما گردشا بازدید کنید. گردشا سامانه‌ای کامل برای رزرو بلیط هواپیما خارجی و داخلی است. با انتخاب گردشا بلیط چارتر را ارزان تهیه کنید. پیشنهاد دیگر ما به شما سامانه فروش بلیط تیک بان است. در تیک بان همه چیز برای خرید بهینه‌ی بلیط هواپیما مهیا است. فرصت را از دست ندهید تا بتوانید بهترین بلیط هواپیما را با ارزان‌ترین قیمت تهیه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تیک بان

خرید بلیط هواپیما اینترنتی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]