اطلاعات تماس
  • 093955*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970101288728563

دورهای کاملا عملی برای بهبود مهارت فن بیان و سخنرانی

دوره فن بیان و سخنرانی 1+5

کد: 13970101288728563

https://goo.gl/Kc8FXM

، تهران , (اخبار رسمی): فرزانه قهرمانی، سخنران و نویسنده کتاب مهارت‌های کلامی در کسب‌و‌کار، دوره فن بیان و سخنرانی در فروردین ماه را برگزار خواهد کرد. این دوره 6 جلسه، سه ساعته خواهد بود.

دوره فن بیان و سخنرانی 1+5
دوره فن بیان و سخنرانی 1+5

تقریبا هر کسی در زندگی‌اش در شرایطی قرار می‌گیرد که باید برای جمعی صحبت کند، زمانی شاید بخواهد از عقایدش دفاع کند یا لازم باشد کسی را متقاعد کند. پس بهتر است خود را برای آن روز آماده کنیم.
در هر جایگاه شغلی و اجتماعی که باشید، براساس توانایی سخنرانی در جمع و مهارت‌های ارتباطی به عنوان یکی از مهمترین مهارت‌هایی که باید کسب کنید رتبه‌بندی می‌شوید و پیشرفت می‌کنید.
نفوذ کلام و توانایی متقاعد کردن دیگران با هر موقعیت اجتماعی که داشته باشید می‌تواند در کار، در زندگی‌ یا حتی در دنیا تغییرات بزرگی ایجاد کند.

داشتن فن بیان خوب، مزیتی عالی برای کسب‌وکار است که می‌تواند موجب رونق آن یا در صورت اشکال شکست آن شود. شاید برای خیلی‌ها فن بیان خوب در زندگی روزمره اهمیت چندانی نداشته باشد، اما آیا می‌دانید، یک لغزش ساده در نحوه‌ی صحبت کردن می‌تواند به قیمت از دست رفتن یک سرمایه‌گذار یا مشتریِ خوب باشد؟ فن بیان خوب مهارتی است که می‌تواند، نتایج باورنکردنی برای کسب‌وکار شما به بار بیاورد.

فرزانه قهرمانی مدرس، سخنران و نویسنده کتاب‌های مهارت کلامی در کسب‌و‌کار، در فروردین ماه سال جاری دوره فن بیان و سخنرانی را برگزار خواهد کرد. این دوره شامل 6 جلسه است که هر جلسه سه ساعت طول می‌کشد. علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره می‌توانند با شماره 09395599182 از طریق تلگرام در ارتباط باشند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سخن سبز ، آموزش فن بیان ، سخنوری و سخنرانی

آموزش فن بیان، سخنوری و سخنرانی

اطلاعات تماس
  • 093955*****
[نمایش اطلاعات]