اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970101288735338

محصول تازه گروه آموزشی زبانیــا رونمایی شد

"مکالمه انگلیسی به همین سادگی"، بهترین انتخاب برای تسلط بر زبان انگلیسی

کد: 13970101288735338

https://goo.gl/H7KDLW

، تهران , (اخبار رسمی): محصول تازه گروه آموزشی زبانیــا با نام مکالمه انگلیسی به همین سادگی در وب‌سایت زبانیــا رونمایی و عرضه شد.

" مکالمه انگلیسی به همین سادگی "  بهترین انتخاب برای تسلط بر زبان انگلیسی
دوره ی آنلاین " مکالمه به همین سادگی "

اگر علاقه‌مند هستید در کوتاه‌ترین زمان به راحتی انگلیسی صحبت کنید فقط کافی است به زبانیــا اعتماد کنید تا در کوتاه‌ترین زمان به این باور برسید که: مکالمه انگلیسی به همین سادگی است

به گزارش روابط عمومی گروه آموزشی زبانیــا، 27 اسفند 1396، وبسایت زبانیــا میزبان رونمایی از مکالمه انگلیسی به همین سادگی، محصول تازه این گروه آموزشی بود.

براساس این گزارش، این محصول که در حوزه یادگیری آنلاین مکالمه انگلیسی  ارایه می‌شود، با نیاز سنجی علاقه‌مندان به یادگیری زبان انگلیسی توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر یادگیری موضوعی مکالمه و لغت را ارائه کند تا این خدمت تازه تسلط کامل برای صحبت به زبان انگلیسی در هر موقعیتی را برای زبان آموزان فراهم کند.

" مکالمه انگلیسی به همین سادگی " ویژگی‌های منحصر به فردی اعم از یادگیری موضوعی زبان انگلیسی، تمرین‌های شخصی‌سازی شده‌ی لغت، writing و speaking، تدریس و مشاوره خصوصی و تک نفره را ارائه می‌کند و می‌تواند باعث تسلط کامل روی مهارت Speaking زبان انگلیسی در زمانی اندک شود.

علیرضا بهرامی زاده مدیرعامل گروه آموزشی زبانیــا، تولید این محصول را نتیجه 12 سال فعالیت موفقیت آمیز در حوزه ی مکالمه انگلیسی دانست و گفت: بررسی تخصصی روش‌های آموزش زبان انگلیسی و فراهم‌آوری مهمترین نیازهای زبان‌آموزان برای تولید این محصول از 1 سال قبل آغاز کردیم که خوشبختانه همزمان با نوروز باستانی آماده رونمایی و عرضه شد.

وی زمان دقیق عرضه این دوره‌ی آموزشی در وب‌سایت زبانیــا را 27 اسفند 1396 اعلام کرد و ادامه داد: اگر علاقه‌مند هستید در کوتاه‌ترین زمان به راحتی انگلیسی صحبت کنید فقط کافی است به زبانیــا اعتماد کنید تا شما هم در کوتاهترین زمان به این باور برسید که : مکالمه انگلیسی به همین سادگی است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

زبانیــا

گروه آموزشی زبانیــا به عنوان مبتکر دوره های ترمیک و آنلاین زبان انگلیسی به شما کمک می کند تا در کمترین زمان ممکن، در هر جایی به راحتی انگلیسی یاد بگیرید و بتوانید با یک انگلیسی زبان ارتباط برقرار کنید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کارآفرینی و استارتاپ | علم و آموزش