اطلاعات تماس
  • 021440***** - 021440*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970107289308581

به همت آموزشگاه نقاشی ایکاروس و در سال جدید

دوره آموزشی ویژه طراحی و نقاشی سیاه قلم با سبک و تکنیک متفاوت برگزار می‌شود

کد: 13970107289308581

https://goo.gl/CJDNMz

، تهران , (اخبار رسمی): دوره آموزشی ویژه طراحی و نقاشی سیاه قلم با سبک و تکنیک متفاوت  با حضور اساتید مجرب مجموعه ایکاروس در سال 97 و از تاریخ 97/1/14 برگزار می‌شود.

دوره آموزشی ویژه طراحی و نقاشی سیاه قلم با سبک و تکنیک متفاوت برگزار می‌شود
طراحی سیاه قلم با مداد کاری از هنرجویان آموزشگاه نقاشی ایکاروس

دوره‌های کاملا متفاوت سیاه قلم و طراحی با مداد در آموزشگاه ایکاروس برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی آموزشگاه نقاشی ایکاروس، دوره آموزشی ویژه طراحی و نقاشی سیاه قلم با سبک و تکنیک متفاوت با حضور اساتید مجرب و کار کشته مجموعه از سال جدید و از تاریخ 97/1/14 برگزار می‌شود.

سیاوش مهویس مدیر عامل آموزشگاه نقاشی ایکاروس هدف از برگزاری این دوره را ارتقای سطح دانش بصری و تکنیکی جامعه هنر دوست و هنر جو بیان کرده و گفت: به دنبال آن هستیم تا با ایجاد بسترهای مناسب در راستای ارتقا کیفی فعالان هنر طراحی و نقاشی هایپر رئال و فرا واقع‌گرایانه، بستر پیشرفت هرچه بهتر و بیشتر این هنر در کشورمان فراهم شود.

مهویس درباره زمینه‌ها و نتایج این دوره آموزشی افزود: این دوره‌ها با توجه به تغییر و تحولات تکنیکی در عرصه هنر جهانی و دریافت تازه‌ترین و به روزترین رخدادهای تکنیکی و فنی حال حاضر جهان، برنامه‌ریزی و به روز می‌شود. با نگاهی به خروجی این متد و مشاهده کیفیت آثار تولید شده توسط هنرجویان، نقش کاربردی و موثر این نگرش «تحول محور» در سیستم آموزشی آموزشگاه کاملا عیان می‌شود. جهت مشاهده آثار هنرجویان به بخش آثار هنرجویان مراجعه کنید.

وی مدرسان دوره آموزشی ویژه طراحی و نقاشی سیاه قلم با سبک و تکنیک متفاوت را جزو بهترین‌های این رشته دانست و اظهار داشت: مدرسین آموزشگاه نقاشی ایکاروس همگی از  متخصصانی هستند که می‌توانند راهنمای خوبی برای ارتقا سطح دانش هنرجویان باشند.

او به برنامه‌های آتی مجموعه اشاره و تشریح کرد: آموزشگاه نقاشی ایکاروس همواره به دنبال تازه‌ها و جدیدترین‌ها است. در ایکاروس همواره متدها و اجراهای تکنیکی جدید و متفاوت ارائه می‌شود.

گفتنی است برای حضور در این دوره آموزشی هزینه اعلام شده در بخش کلاس‌ها و ثبت‌نام، در سایت آموزشگاه دریافت خواهد شد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند وب‌سایت آموزش نقاشی http://www.mahvis.net را بازدید کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آموزشگاه نقاشی ایکاروس

آموزشگاه نقاشی ایکاروس برگزار کننده کلاس های آموزش نقاشی ، طراحی با مداد ، طراحی چهره ، رنگ روغن ، مداد رنگی و سیاه قلم با تکنیک بسیار متفاوت در تهران

اطلاعات تماس
  • 021440***** - 021440*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | هنرهای تجسمی