اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970109289458593

رونمایی از امکانات جدید وبسایت گروه آموزشی پورامیری

کد: 13970109289458593

https://goo.gl/W8nTH4

، تهران , (اخبار رسمی): وبسایت دوره های آموزشی آیلتس با امکانات متنوع و جدید معرفی شد.

رونمایی از امکانات جدید وبسایت گروه آموزشی پورامیری
رونمایی از امکانات جدید وبسایت گروه آموزشی پورامیری

به گزارش دفتر روابط عمومی محمد پورامیری، سایت https://fa.pouramiri.com  که یک سایت آموزشی در حوزه دوره‌های حضوری آیلتس است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد کیفیت آموزشی دوره‌ها را ارتقا ببخشد.

محمد پورامیری، مدیر عامل این مجموعه آموزشی در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «اصلی‌ترین دلیل راه‌اندازی سامانه آنلاین ارائه حقایق درست و واقع بینانه در خصوص آزمون آیلتس و ارائه تصویری واقع‌بینانه به داوطلبان است».

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: «امکان ثبت نام آنلاین و پیش نمایش کامل در مورد دوره ها از ویژگی‌های متمایز این وب‌سایت است.»

گفتنی است دفتر ارتباطات محمد پورامیری، به مناسبت این بازبینی سایت، اقدام به فراهم سازی رایگان تمامی منابع لازم در حین دوره‌ها است. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت گروه آموزشی پورامیری به آدرس https://fa.pouramiri.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دفتر ارتباطات محمد پورامیری

گروه آموزشی پورامیری به ارائه خدمات صادقانه مبتنی بر نگاه واقع بینانه تکیه دارد. این گروه مفتخر است که مجموعه زبان آموزانی که در طول سالیان آموزش داده است همواره منبع اصلی معرفی و تبلیغ این مجموعه بوده اند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش