اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970115289898612

دی‌بی؛ رزرو آنلاین اماکن اقامتی

کد: 13970115289898612

https://goo.gl/rysLS7

، کرج , (اخبار رسمی): در این مطلب استارت‌آپی را معرفی می‌کنیم که در زمینه ارائه خدمات گردشگری و اقامتی فعالیت می‌کند.

دی‌بی؛ رزرو آنلاین اماکن اقامتی
دی‌بی؛ رزرو آنلاین اماکن اقامتی

ایران یکی از زیباترین کشورها از لحاظ اماکن سیاحتی و تفریحی است و همین مسئله باعث شده تا شاهد مسافرت‌های داخلی زیادی باشیم؛ تعطیلات عید نوروز، تعطیلات تابستانی و هر فرصتی در میان سال دلیل خوبی برای مردم است تا به گردش بروند اما در اکثر مواقع پیدا کردن محل اقامت مشکلی است که حل‌کردن آن انرژی زیادی را می‌گیرد و معمولا مکان اقامتی رضایت افراد را نیز جلب نمی‌کند.

«دی‌بی» سامانه هوشمند خدمات گردشگری است. با دی‌بی در هر زمان و مکان تنها با در اختیار داشتن یک گوشی همراه هوشمند و اینترنت، مکان اقامتی را به طور کاملاً آنلاین، بی‌واسطه و بدون تماس تلفنی با میزبان از بین هزاران مکان اقامتی می‌توان انتخاب و رزرو کرد.

مدیرعامل این استارت‌آپ در خصوص چگونگی شروع کسب‌وکار خود به خبرنگار نوپانا می‌گوید: «ما یک تیم جوان هستیم که بیشتر اوقات خود را در سفر بودیم. در این سفرها دغدغه‌هایی داشتیم و بر آن شدیم که محیطی فراهم کنیم تا این مشکلات را حل کنیم. ما سعی کردیم تمامی جوانب فرهنگی و عرفی حاکم بر کشور را رعایت کنیم؛ در ابتدا امکان رزرو خانه‌های شخصی را برای کاربرها به صورت آنلاین و بدون واسطه فراهم کردیم و سپس سراغ جاذبه‌های گردشگری و تورهای داخلی کشور رفتیم. این تورها توسط شرکت‌های معتبر گردشگری کشور و با نظارت دی‌بی انجام می‌شوند.»

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت دی‌بی این اپلیکیشن را دانلود کنند. هم اکنون امکان رزرو آنلاین هزاران مکان اقامتی در این اپلیکیشن فراهم است. تک‌تک این مکان‌ها توسط این تیم بازدید شده و صحت اطلاعات آن تایید شده است. همچنین در صورت عدم تطابق اطلاعات با مکان مورد اجاره، هزینه دریافتی به مسافر برمی‌گردد.

مکان اقامتی می‌تواند یک ویلای لوکس ساحلی، یک خانه بر روی کوه یا حتی یک کلبه درختی باشد و هیچ محدودیتی در این خصوص وجود ندارد. از دیگر امکانات آن‌ها، نمایش مناطق گردشگری اطراف و تورهای موجود داخلی اطراف و ... است.

مهم‌ترین دغدغه این استارت‌آپ، لزوم دریافت مجوزهای مختلف در بخش گردشگری است؛ با توجه به نوپا بودن این مدل از کسب‌وکار در حوزه گردشگری، هنوز راه کارهای دقیق و مناسبی در این خصوص وجود ندارد و در موارد مختلف، بدون توجه به نوع کسب‌وکار، سازمان‌های دولتی صرفاً درخواست عقد قرارداد با آژانس‌های مسافرتی را دارند. این در حالی است که نه آژانس‌های مسافرتی شناختی از یک شرکت نوپا دارند و نه مدیران این استارت‌آپ می‌توانند به سادگی با هر شرکتی قرارداد به ثبت برسانند.

همچنین براساس گزارش سازمان جهانی گردشگری، ایران رتبه دهم جاذبه‌های باستانی و تاریخی را در جهان دارد و به عنوان کشوری با موقعیت جغرافیایی ویژه که از چهار فصل برخوردار است، زیست بوم جذابی دارد. از این رو توسعه گردشگری در ایران امری دور از انتظار نیست؛ توسعه‌ای که می‌تواند یکی از راه‌های دستیابی به توسعه پایدار اقتصادی باشد.

تمرکز اصلی دی‌بی در آینده بر توسعه امکانات گردشگری در مناطق کمتر توسعه یافته و معرفی و حتی سرمایه‌گذاری در این مناطق، جهت بالا بردن میزان اشتغال و توسعه کسب‌وکار است. همچنین با ارائه این خدمات و گسترش آن‌ها برای علاقه‌مندان، بدون شک عده بی‌شماری از این نرم‌افزار در کل کشور استفاده خواهند کرد و از مزایای آن بهره‌مند خواهند شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

داده پردازان فاتک فرتاک

به صورت شبانه روزی شروع به توسعه نرم افزاری کردیم و سعی کردیم تمامی جوانب فرهنگی و عرفی حاکم بر کشور رو بیاریم توی محصولمون ، حالا ما پیشرفته ترین و نوآورانه ترین سامانه هوشمند خدمات گردشگری رو درست کردیم . اسمش رو گذاشتیم دی بی ( dbee ) و در ابتدا امکان رزرو خونه های شخصی رو برای کاربرامون مهیا کردیم به صورت انلاین و بدون واسطه و بعدش رفتیم سراغ جادبه های گردشگری کشورمون

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی