اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970119290288628

شش دلیل افزایش هزینه عروسی

کد: 13970119290288628

https://goo.gl/SMTDGc

، کرج , (اخبار رسمی): مراسم عروسی همیشه دغدغه عروس و دامادهای تازه است چرا که نمی‌توان از هزینه‌های آن به راحتی رد شد. هزینه‌هایی مانند تشریفات عروسی، اجاره باغ عروسی، تزئین ماشین عروس و اجاره آن، خدمات سالن زیبایی و … مسلما هزینه یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های عروسی برای زوج‌های جوان است.

شش دلیل افزایش هزینه عروسی
باغ تالار شمس العماره

در اینجا 6 مورد که باعث می‌شود تا هزینه‌های عروسی خیلی سنگین شود بیان می‌شود.

لیست مهمانان در تالار عروسی

لیست مهمانان مهمترین مسئله برای تعیین بودجه می باشد و این لیست بهتر است با توجه به نزدیکی و اقدام تهیه شود و دوستان خیلی دور شما که خیلی سال است ندیده‌اید جز اولویت نباشند و در مورد دوستان نزدیک حساس باشید. برای مهمانان اولویت‌بندی کنید.

باید توجه داشته باشید که در تالار عروسی و یا باغ تالار عروسی و یا هر جای دیگر که قرار باشد مراسم عروسی برگزار شود مهم‌ترین مسئله در تعیین هزینه‌ها تعداد مهمانان است. براساس تعداد میمهانان، شیرنی و میوه سرو خواهد شد و براساس تعداد پذیرایی خواهد شد لذا در لیست مهمانان خود بسیار دقت داشته باشید و از شلوغی بیش از حد جلوگیری کنید.

گل آرایی سالن عروسی

اگر این بودجه کنترل نشود جز گران‌ترین اقلام عروسی است بهتر است که در هنگام ورود به یک سایت مراسم عروسی وسوسه نشوید و بودجه‌ را کنترل کنید به خاطر داشته باشید نیاز نیست کل تالار عروسی را از گل پر کنید. بهتر است به طراح بگویید تنها قسمت‌هایی که مورد توجه هستند گل گذاشته شود و باقی جاها را که در چشم نیستند از شمع استفاده کنید.

انتخاب انواع دسر

تعداد و انواع دسری که شما انتخاب خواهید کرد، از اقلام دیگر هزینه‌بر تر است که نصیب مهمانان می‌شود.

انتخاب کارت عروسی

کارت‌های عروسی قدیمی یا کارت‌های عروسی الکترونیکی هزینه‌بر است اگر طراح و هنرمند هستید خیلی بهتر است که کارت عروسی را خودتان طراحی کنید.

کیک عروسی

نیاز نیست کیک تزئین شده باشد. درست است که کیک پر از خامه با پودر قهوه و شکر و انواع مغزها خیلی زیباست اما لازم نیست و بهتر است به جای تزئینات از گل‌های طبیعی استفاده کنید که زیبایی دوچندان دارد و هزینه کمتری دارند.

حمل و نقل

برای میهمانان و اطرافیان شما مهم نیست که شما با چه ماشینی آمده‌اید ، می‌توانید از یک مدل متوسط در مراسم حاضر شوید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

باغ تالار شمس العماره

باغ تالار عروسی و پذیرایی شمس العماره مفتخر است در فضایی بسیار مجلل و دلربا شامل فضای سبز با پوشش گیاهی متراکم و طراحی منحصر به فرد و همچنین سالن های پذیرایی با بهره گیری از طراحی مدرن و مهندسی روز و ارتفاع سقف مناسب همراه با جدیدترین و مدرن ترین تجهیزات پذیرایی روز با کادری مجرب و متعهد میزبان باشکوهترین مراسم های شما باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | مد و لباس