اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970119290338399

بهترین ایزوگام دارای چه مشخصاتی است؟

کد: 13970119290338399

https://goo.gl/HbgkYv

، تهران , (اخبار رسمی): برای دانستن مشخصات بهترین ایزوگام باید متخصصین، عوامل تولید و کارشناسان به خریدار و مصرف‌کننده عادی کمک کنند چرا که مصرف‌کننده خانگی از ظاهر ایزوگام ممکن است پی به کیفیت و یا عدم کیفیت آن ببرد اما همیشه و در تمام مواقع این امر امکان‌پذیر نخواهد بود.

بهترین ایزوگام دارای چه مشخصاتی است؟
بهترین ایزوگام دارای چه مشخصاتی است؟

بهترین تیشوی وارداتی و یا تولید شده در کشور مصرف می‌شود و میزان جذب نم و رطوبت با مصرف پلی‌استر بسیار مرغوب افزایش پیدا می‌کند

تولید ایزوگام شاید کاری ساده بیاید اما در عین حال تولید انواع عایق‌های رطوبتی دارای ضابطه‌ها و استانداردهایی است که باید توسط تولیدکننده به طور قطع و یقین رعایت شود و تمام استانداردهای محیط زیستی در تولید انواع ایزوگام باید مورد توجه قرارا بگیرد.

بهترین ایزوگام دارای استاندارد اصل است اما تنها جمله استاندارد اصل بر روی برچسب و لیبل رول ایزوگام کافی نخواهد بود.

ایزوگام اصل و استاندارد هم از نظر ضخامت و هم از نظر وزن دارای تمام مشخصات تعریف شده است به عنوان مثال ضخامت در ایزوگام دو لایه روکش‌دار فویل‌دار از 4 میلیمتر کمتر نباید باشد و وزن هر رول هم باید از 40 کیلوگرم کمتر نباشد.

بوی بد رول‌های ایزوگام که در برخی از تولیدات به مشام می‌رسد و رنگ ایزوگام که بسیار تیره است و حالت روغنی دارد نشان از بی‌کیفیت بودن مواد اولیه عایق خواهد بود.

در تولید ایزوگام بهترین روش و استانداردترین راه برای تولید ایزوگام با کیفیت عالی و درجه یک مصرف مواد اولیه درجه یک و مرغوب است.

مهم‌تربن موردی که در تولید باید رعایت شود و تمام اداره‌های استاندارد و محیط‌زیست و حتی خود انجمن‌های عایق‌های رطوبتی بر آن تاکید دارند مصرف قیر پالایشگاهی به عنوان ماده اصلی و اولیه تولید ایزوگام است.

قیر پالایشگاهی و یا به عبارتی قیر پلیمری از کیفیت بالایی برخوردار است و مواد و ناخالصی در آن بسیار کمتر است و چسبندگی و استحکام عایق رطوبتی را بعد از تولید تضمین می‌کند.

با این که قیمت خرید قیر نوسان دارد و ممکن است تغییراتی در قیمت تولید ایزوگام داده شود اما به هر جهت مصرف‌کننده ایزوگام تضمین شده اصل می‌خرد و تولید‌کننده از هر بابت می‌تواند از تولید با کیفیت ایزوگام خود اطمینان داشته باشد و در هنگام فروش به طور مطمئن و با یقین کامل ضمانت‌نامه و بیمه‌نامه را به خریدار تحویل خواهد داد.

در حال حاضر بیشتر کارخانجات با تولید عایق‌هایی با استاندارد BPP و BOF تلاش می کنند که بهترین تولیدات را به بازار عرضه کنند و حتی در تولید انواع ایزوگام سفارشی هم بنا و اصل را بر تولید ایزوگام استاندارد قرار می‌دهند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سامانه نصب ایزوگام 110

سامانه نصب ایزوگام 110 یکی از زیر مجموعه های شرکت ایزوگام هیرمان می باشد،که این شرکت تولید کننده و ارائه کننده انواع محصولات پلیمری و درجه یک می باشد. شرکت هیرمان دارای کادر تیم تخصصی نصب ایزوگام در تهران وسراسر ایران می باشد. شماره شرکت 02177801679 شماره تماس مدیر فروش 09125311605

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان