اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970126291088399

قیمت ایزوگام داناگام درجه یک

قیمت ایزوگام داناگام درجه یک

کد: 13970126291088399

https://goo.gl/GXbVw8

، تهران , (اخبار رسمی): ایزوگام درجه یک باید چه خصوصیاتی داشته باشد؟ اصلا آیا لازم است که خرید ایزوگام با وسواس و با دقت تمام انجام شود و ایزوگام خوب و استاندارد و درجه یک خریداری شود؟

قیمت ایزوگام داناگام درجه یک
مخصوص نما و پشت بام

واضح است که بهترین کارخانجات و معتبرترین شرکت‌های تولید عایق رطوبتی در نقاط مختلف کشور احداث شده و هر کدام به تولید انواع ایزوگام مشغول هستند اما در این میان تعدادی از این کارخانجات هستند که بسیار مشهور و شناخته‌شده هستند و با پیشرفته‌ترین و بهترین تجهیزات اقدام به تولید انواع ایزوگام می‌کند که یکی از این کارخانجات ایزوگام داناگام است که برای همگان برندی شناخته‌شده و بسیار معتبر است.

برای معرفی انواع عایق‌های تولیدی کارخانه ایزوگام داناگام می‌توانیم به ایزوگام دولایه و تک‌لایه اشاره کنیم که هر یک از این عایق‌ها برای مصارف خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

ایزوگام تک‌لایه فویل‌دار با لایه‌ای از پلی‌استر و قیر و افزودنی‌های پلیمری تولید می‌شود و با لایه‌ای از فویل برای استحکام و مقاومت در برابر نور آفتاب پوشانده می‌شود و این نوع ایزوگام برای مصرف و نصب در پی و فونداسیون ساختمان‌ها بسیار مناسب است و برای پوشش مناطقی که نیاز است فشار زیادی وارد نشود مناسب‌تر است و مقاومت بالایی هم دارد.

ایزوگام دولایه فویل‌دار علاوه بر بهترین قیر پلیمری از تیشو و پلی‌استر هم استفاده شده و با فویل 16 میکرون پوشانده می‌شود و این امر می‌تواند مقاومت و استحکام عایق رطوبتی را دو چندان کند و بر ای سقف و استخرها و همچنین برای پروژه‌های سفارشی بسیار مناسب است و ضخامت 4 میلیمتر آن تضمین‌کننده مقاومت این ایزوگام است.

آن چه که ایزوگام داناگام را برتر از انواع مشابه می‌کند استفاده بی‌چون و چرای کارخانه از قیر پالایشگاهی درجه یک است که منجر به تولید ایزوگام درجه یک می‌شود.

اتفاق دیگری که مصرف‌کننده را ترغیب به خرید ایزوگام داناگام می‌کند قیمت مناسب آن است که برای مصرف‌کننده اهمیت ویژه‌ای دارد و می‌تواند خیال خریدار را تا اندازه زیادی از خرید راحت کند.

ایزوگام داناگام با تمام مشخصات یک عایق با کیفیت و استاندارد و دوست‌دار محیط زیست تولید می‌شود و تمام تلاش تیم تولیدکننده و کارشناسان فنی و آزمایشگاه بر این است که این مزایا در تمام مراحل و برای سال‌ها حفظ شده و همچنان رضایت خاطر مصرف کننده در درجه اول اهمیت قرار بگیرد.

قیمت انواع ایزوگام دانا گام را به روز شده در سایت قرار داده و تمام تخفیف‌های ویژه فصلی را به شما اطلاع داده و تمام شرایط برای خرید موفق و تضمین‌شده را برای شما همواره در نظر خواهیم داشت و با فروش اینترنتی قدمی دیگر در جهت بهبود خرید و فروش ایزوگام درجه یک داناگام برداشته‌ایم و این ما را از دیگر انواع عایق‌های رطوبتی برتر و سرآمد می‌کند.

در هنگام سفارش خرید در هر نقطه از شهر تهران و یا کرج می‌توان از کارشناسان و همکاران فنی ایزوگام 110 در زمینه نصب و مشاوره راهنمایی لازم را کسب کرد.
شماره تماس :  02177801679   -  09125311605

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سامانه نصب ایزوگام 110

سامانه نصب ایزوگام 110 یکی از زیر مجموعه های شرکت ایزوگام هیرمان می باشد،که این شرکت تولید کننده و ارائه کننده انواع محصولات پلیمری و درجه یک می باشد. شرکت هیرمان دارای کادر تیم تخصصی نصب ایزوگام در تهران وسراسر ایران می باشد. شماره شرکت 02177801679 شماره تماس مدیر فروش 09125311605

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان