اطلاعات تماس
  • 021886*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970127291178668

به همت کارگزاری ساوآفرین و در تاریخ 27 فروردینژ

دوره آموزشی مبانی سرمایه‌گذاری در بورس برگزار شد

کد: 13970127291178668

https://goo.gl/KCypDX

، تهران , (اخبار رسمی): دوره آموزشی مبانی سرمایه‌گذاری در بورس با حضور شرکت‌کنندگان در تاریخ 1397/01/27 برگزار شد.

دوره آموزشی مبانی سرمایه گذاری در بورس برگزار شد.
برگزاری دوره تحلیل تکنیکال

آموزش اصولی سرمایه‌گذاری در بورس می‌تواند کمک شایانی در رشد و توسعه اقتصادی کشورها داشته باشد

به گزارش روابط عمومی کارگزاری ساوآفرین، دوره آموزشی مبانی سرمایه‌گذاری در بورس در تاریخ 1397/01/27  توسط این شرکت برگزار شد.

مهدی لاری مدیرعامل کارگزاری ساوآفرین هدف از برگزاری این دوره را ارتقای سطح دانش جامعه بیان کرد و گفت: به دنبال آن هستیم تا با ایجاد بسترهای مناسب در راستای ارتقا کیفی فعالان صنعت بورس، بستر پیشرفت هرچه بهتر و بیشتر این صنعت در کشورمان فراهم شود.

آقای لاری درباره زمینه‌ها و نتایج این دوره آموزشی افزود: یکی از مسائل مهم در بازار بورس، شناخت قیمت خرید و فروش است. سرمایه‌گذار برای آگاهی از بهترین قیمت خرید و فروش باید تحلیل درستی از شرایط سهم داشته باشد. در غیر این‌صورت مجبور خواهد بود به روش‌های غیر علمی نظیر پیروی از شایعات و حدس و گمان مبادرت ورزد. سرمایه‌گذار نیازمند ابزاری است تا به کمک آن بتواند مسیر حرکت سهم را پیش‌بینی کند. کسانی که علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری هستند باید دانش کافی در این زمینه را به دست آورند. 

وی مدرسان دوره آموزشی سرمایه‌گذاری در بورس را جزو نخبگان این رشته دانست و اظهار داشت: مدرسین و کارشناسان پشتیبانی ساوآفرین همگی از متخصصانی هستند که می‌توانند راهنمای خوبی برای ارتقا سطح دانش شرکت‌کنندگان باشند.

او به برنامه‌های آتی مجموعه اشاره و تشریح کرد: رشد و توسعه اقتصادی از عوامل متعددی سرچشمه می‌گیرد که بی‌تردید یکی از آن‌ها سرمایه‌گذاری و فهم آن است. بنابراین آموزش اصول سرمایه‌گذاری می‌تواند کمک شایانی در رشد و توسعه اقتصادی کشورها داشته باشد. امید است در سال جدید بتوانیم با برگزاری دوره‌های آموزشی در سطوح مختلف جهت فرهنگ‌سازی و گسترش آگاهی سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان و نیز رونق اقتصادی کشور گام برداریم.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر وب‌سایت www.savbroker.com را بازدید کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کارگزاری ساوآفرین

فراهم آوردن خدمات مالی مناسب برای مشتریان از طریق آموزش، مشاوره و حمایت از آنان در فرآیند سرمایه گذاری توجه به اهداف مشتریان به عنوان عضوی از خانواده ساوآفرین ارائه خدمات کارا و نوین در حوزه بازار سرمایه

اطلاعات تماس
  • 021886*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه