اطلاعات تماس
  • 091330*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970128291598603

رونمایی از سرویس سفارش آنلاین حلیم و آش قلمکار در اصفهان

کد: 13970128291598603

https://goo.gl/bRJWYZ

، اصفهان , (اخبار رسمی): صبحانو، سرویس سفارش آنلاین صبحانه در شهر اصفهان است که سفارش صبحانه را از بهترین طباخی‌ها و نانوایی‌های سطح شهر با پیک رایگان به درب منزل یا محل کار شما می‌رساند.

نتهنتنهنهنخهخ
رونمایی از سرویس سفارش آنلاین حلیم و آش قلمکار در اصفهان

به گزارش صبحانو، سایت Sobhano.ir که یک سایت سفارش صبحانه است؛ با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد سفارش آنلاین و تلفنی حلیم و آش قلمکار با نان را در شهر اصفهان راحت کند.

علیرضا ابراهیمیان، مدیرعامل صبحانو در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «یکی از مهمترین دغدغه های دوستداران حلیم و آش قلمکار این است که صبح زود از خواب بیدار شده و به صف خرید حلیم یا نان بروند و قید خواب خود را بزنند؛ حال صبحانو این مشکل را حل کرده است و شما می‌توانید با همان نرخ مصوب و از بهترین آشپزخانه‌ها و نانوایی‌های سطح شهر و البته با پیک رایگان صبحانه خود را درب منزل یا محل کار دریافت کنید.»

گفتنی است صبحانو، به مناسبت این رونمایی، با خرید هر صبحانه؛ نان رایگان و داغ هدیه می‌دهد. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت صبحانو به آدرس Sobhano.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صبحانو

سفارش آنلاین صبحانه در اصفهان

اطلاعات تماس
  • 091330*****
[نمایش اطلاعات]