اطلاعات تماس
  • 091051*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970128291608590

اوبر صنعت بیمه آمریکا

لیموناد، شماره یک استارت آپ‌های بیمه جهان

کد: 13970128291608590

https://goo.gl/zxZznC

، (اخبار رسمی): "استارتاپ" طبق تعاریف به یک شرکت یا یک مشارکت و یا یک سازمان موقت گفته می ‌شود که در جهت جستجوی راه‌حلی برای یک مدل کسب‌و‌کار قابل توسعه و تکرار پذیر راه‌اندازی می‌شود. این شرکت‌ها تازه ایجاد شده و در فاز توسعه و تحقیق برای بازاریابی قرار دارند. این شرکت‌ها در دورهٔ "حباب دات کام" محبوب شدند.

لیموناد، شماره یک استارت آپ‌های بیمه جهان
لیموناد، شماره یک استارت آپ‌های بیمه جهان

یکی از ویژگی‌های محوری لیموناد این است که حق بیمه‌‌های خرج نشده افراد به واسطه فعالیت‌‌های بشردوستانه و به انتخاب خود آن‌ها به سازمان‌های غیرانتفاعی واگذار می‌شود

به گزارش بیمینگ، لیموناد یک شرکت بیمه متفاوت است که در حال متحول کردن ساختار قدیمی و بوروکراتیک صنعت بیمه است. این استارت‌ آپ که به صورت شخص به شخص (P2P) کار می‌کند، از هیچ کارگزاری استفاده نمی‌ کند و بنابراین حق بیمه‌ های آن کمتر از حد متوسط است.

پوشش‌های بیمه به وسیله هوش مصنوعی روی گوشی موبایل مشتری انجام می ‌شود و فرآیندی که معمولا چند روز یا چند هفته طول می‌کشد، با سرعتی بی‌ نظیر و رکورد شکن طی می ‌شود.

لیموناد همه ‌چیز ساده و شفاف است، هزینه‌های صحیح پرداخت می ‌شود، به شکایات با سرعت رسیدگی می ‌شود و خیلی زود از مخمصه رها می ‌شوید. در لیموناد باید هر آنچه بیش از این درباره بیمه می ‌دانستید را رها کنید و خودتان را به دستان توانمند لیموناد بسپارید.

شرکت نوپا یا "استارتاپ" طبق تعاریف به یک شرکت یا یک مشارکت و یا یک سازمان موقت گفته می ‌شود که در جهت جستجوی راه حلی برای یک مدل کسب و کار قابل توسعه و تکرار پذیر راه‌اندازی می ‌شود.این شرکت‌ها تازه ایجاد شده و در فاز توسعه و تحقیق برای بازاریابی قرار دارند. این شرکت‌ها در دورهٔ "حباب دات کام" محبوب شدند.

شرکت‌های نوپا معمولاً مبتنی بر ایده‌ های ریسک ‌پذیر هستند که مدل کسب و کار شان مشخص نیست و بازار هدف شان نیز در حد فرض است. شرکت‌های نوپا می ‌توانند در هر حوزه‌ ای ایجاد شوند، ولی اغلب به شرکت‌هایی گفته می‌شود که رشد سریعی دارند و در زمینه تکنولوژی فعالیت می ‌کنند.

وظیفه مهم در راه اندازی یک کسب و کار، تحقیق برای اعتبار، ارزیابی و توسعه ایده یا مفاهیم کسب و کار است. اگر ارزش یک شرکت بر اساس تکنولوژی آن شرکت باشد، مهم است که بنیانگذار ان از مالکیت معنوی ایده‌ه ای خود حفاظت کنند. ازچالش‌های راه‌اندازی یک کسب و کار نوپا سرمایه، نیروی انسانی و هزینه اجاره دفتر و منشی است؛ برای همین بسیاری از استارتاپ ‌ها برای کاهش این هزینه ‌ها از خدمات دفتر کار مجازی استفاده می ‌کنند.

دنیل شریبر می‌گوید: «بیشتر آمریکایی‌‌ها بیمه را یک مزاحم ضروری می‌‌دانند تا یک کالای اجتماعی و این همان چیزی است که ما می‌‌خواهیم تغییر دهیم.»

یکی از ویژگی‌های محوری لیموناد این است که حق بیمه‌‌های خرج نشده افراد به واسطه فعالیت‌‌های بشر‌دوستانه و به انتخاب خود آن‌ها به سازمان‌های غیرانتفاعی واگذار می‌کند.

او در این گفت‌و‌گو تاکید می‌کند که ما می‌خواهیم لیموناد را به عنوان یک هوش مصنوعی کارآمد به تمامی جهان معرفی کنیم تا به طور کل رفتارهای اقتصادی تغییر یابد. به همین دلیل همواره سعی داریم از مدل‌های جدید بهره ببریم.

شریبر درباره خصوصیت مشتریان شرکتش نیز می‌گوید، 87 درصد از مشتری‌های ما را کسانی تشکیل می‌دهند که برای نخستین بار دست به خرید بیمه زده‌اند و این بدان معنا است که ما توانسته‌ایم بازار دست نخورده و بکر را هدف قرار دهیم. در حقیقت ما توانستیم تاثیر اجتماعی خوبی داشته باشیم و حمایت از ما باعث می‌شود که سیاست‌ها و محصولات لیموناد هر روز محبوب‌تر از گذشته شوند.

این شرکت با کاهش هزینه‌ها توانسته درآمد خود را به 60 میلیون دلار برساند و همان‌طور که وعده داده بود بیش از 53 هزار دلار یعنی 10 درصد از درآمد سالانه خود را به سازمان‌های خیریه اهدا کند.

او ادامه می‌دهد: ما اکنون شاهد آن هستیم مردم درباره ما توئیت می‌کنند و برای توصیف ما از کلمات "فوری"، "سرگرم کننده" و "خوب" استفاده می‌کنند. به همین دلیل ما بر این باور هستیم که می‌توانیم تجربه‌های ارزشمند اقتصادی را در اختیار آن‌ها قرار دهیم تا مشتری‌های ما تمام فرضیات اشتباه خود را فراموش کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیمینگ

بیمینگ اولین ارائه کنند آنلاین محصول بیمه درمان حیوانات خانگی در ایران

اطلاعات تماس
  • 091051*****
[نمایش اطلاعات]