مرکز تعیین و ارتقا سطح دانش کاربردی و مهارتی پژوهشکده دانشگاهی سنجش مدیران

اخذ مجوز نشر دیجیتال توسط پژوهشکده دانشگاهی سنجش مدیران پردیس ایرانیان

کد: 13970129291618675

https://goo.gl/YyRZVA

، بیله سوار , (اخبار رسمی): موسسه پژوهشکده دانشگاهی سنجش مدیران پردیس ایرانیان موفق به اخذ مجوز واحد نشر دیجیتال از مرکز فناوری اطلاعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شد.

اخذ مجوز نشر دیجیتال توسط پژوهشکده دانشگاهی سنجش مدیران پردیس ایرانیان
اخذ مجوز نشر دیجیتال توسط پژوهشکده دانشگاهی سنجش مدیران پردیس ایرانیان

مرکز تعیین و ارتقا سطح دانش تخصصی و کاربردی پژوهشکده دانشگاهی سنجش مدیران پردیس ایرانیان، طی اخذ مجوزات مختلف از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، مرکز مالکیت معنوی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت صنعت معدن و تجارت، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال و طی تفاهم‌نامه‌ها با مراکز علمی و دانشگاه‌های داخلی و خارجی در سطح کشور فعالیت کرده و خدمات ارزنده‌ای در زمینه کارآفرینی و اشتغال، گسترش علم در مناطق محروم، تولید محتوای علمی و آموزشی و ارتقا سطح علمی و تخصصی اقشار جامعه ارائه کرده است.

ریاست این مجموعه ضمن ابراز خرسندی از این اتفاق اظهار داشت: امید است که در راستای خدمت به خلق بتوانیم قدم‌های موثر و استواری برداریم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پژوهشکده دانشگاهی سنجش مدیران پردیس ایرانیان

با هدف ایجاد بسترهای آموزشی، تولید محتوای علمی، استفاده از ابزارهای نوین آموزشی، علوم و فنون جدید و دانش بنیان و تکوین مجموعه ای از بسترهای آموزشی شامل اعضاء علمی کار آزموده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش