اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970129291626094

عرضه ویژه آنتی‌ویروس توسط دورانتاش در پی افزایش نرخ ارز

کد: 13970129291626094

https://goo.gl/3wExFK

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت دورانتاش جهت رفاه کاربران ایرانی و در پی افزایش ناگهانی نرخ ارزهای بین‌المللی از جمله دلار، شرایط ویژه‌ای برای خرید محصولات آنتی‌ویروس اعلام کرد.

 عرضه ویژه آنتی ویروس توسط دورانتاش در پی افزایش نرخ ارز
شرکت دورانتاش ، توزیع کننده معتبر نرم افزارهای آنتی ویروس

به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش؛ در پی افزایش نرخ ارزهای بین‌المللی از جمله دلار، یورو و افزایش خیره‌کننده قیمت محصولات خارجی از جمله نرم‌افزارهای آنتی‌ویروس، شرکت دورانتاش برای مدت محدودی یکی از محصولات آنتی‌ویروس خانگی را با تخفیف ویژه در اختیار کاربران و مصرف‌کنندگان ایرانی قرار می‌دهد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت دریافت لینک اختصاصی خرید به کانال تلگرامی شرکت دورانتاش مراجعه کنند.

دورانتاش (www.ddn.ir) تنها توزیع‌کننده معتبر محصولات آنتی‌ویروس شرکای استراتژیک غول‌های فناوری، مالی، بانکی و صنعتی از جمله Cisco ،Siemens، Aruba، PaloAlto ،F5، A10 ،RSA ،DELL  ،HP , CITI Bank ،HSBC Bank ،Citrix ،VMware و IBM در ایران است.

 

 

 

عرضه ویژه آنتی‌ویروس توسط دورانتاش در پی افزایش نرخ ارز

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]