اطلاعات تماس
  • 021227*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970130291828684

با مناسب‌ترین قیمت و با ضمانت فقط در تهران

تعمیرات لوازم خانگی در منزل

کد: 13970130291828684

https://goo.gl/twCdaT

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت تک با بیش از نیم قرن تجربه و دارای 100 نمایندگی برندهای داخلی و خارجی و تکنسین‌های مجرب؛ تمامی برندهای خارجی و داخلی یخچال، فریزر، ساید‌بای‌ساید، لباسشویی، ظرفشویی، مایکروفر، جاروبرقی، اجاق گاز و ... را در محل، با ضمانت‌نامه رسمی، بدون تعطیلی تعمیر می‌کند.

تعمیرات لوازم خانگی از قبیل یخچال ، لباسشویی ، ظرفشویی ، ساید ، اجاق گاز
تعمیر انواع لوازم خانگی یخچال فریزر ، لباسشویی ، ظرفشویی ، ساید بای ساید ، اجاق گاز ، ماکروفر

شرکت تعمیرات لوازم خانگی تک ریپیر با داشتن کادری متخصص در زمینه نصب، سرویس و تعمیر انواع لوازم خانگی ایرانی، اروپایی، آمریکایی و آسیایی در منزل در سطح تهران آماده ارائه سرویس‌های ویژه است. تعمیر در منزل و بدون حمل‌و‌نقل به کارگاه انجام می‌شود و کلیه تعمیرات در ساعت دلخواه مشتری انجام می‌پذیرد.

از آنجا که هر روز با افزایش قیمت لوازم خانگی روبرو هستیم و برای بسیاری از خانواده‌ها امکان تعویض لوازم‌خانگی وجود ندارد، بر آن شدیم با ارائه خدماتی مطمئن و با استفاده از قطعات فابریک با ارائه گارانتی جهت تعمیرات انجام شده اندکی از مشکلات مشتریان کاهش دهیم.

متاسفانه بسیاری افراد سودجو بدون داشتن مهارت‌های لازم و هم چنین مجوزهای قانونی به منزل مشتری مراجعه کرده که نه تنها دستگاه را درست نمی‌کنند، در خیلی از موارد با خراب‌تر شدن دستگاه روبرو می‌شویم که حتی از نمایندگی نیز کاری بر نمی‌آید. در مواردی نیز دیده شده که قطعه‌ای از دستگاه را باز کرده و با خود می‌برند و دیگر جوابگوی مشتری نمی‌باشند.

بعضی از تعمیرگاه‌ها نیز دستگاه را حمل می‌کنند و این کار عواقب مختلفی دارد که می‌توان به صدمه دیدن دستگاه و غر شدن آن اشاره کرد. هم‌چنین مشتری نظارتی بر تعویض و تعمیر دستگاه خود ندارد و نمی‌داند چه قطعاتی تعمیر و یا تعویض شده‌اند!

بنابراین بهتر است کار را به کاردان سپرده تا هم هزینه و وقت کمتری صرف تعمیرات کرده هم اینکه مشترک دائمی شرکتی شد که می‌داند سابقه تعمیرات شما چیست و تعمیرات به صورت اصولی‌تری انجام می‌گردد.

تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی با داشتن شعبه در مناطق مختلف تهران می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن به منزل مراجعه کرده و جهت تعمیر دستگاه اقدام کند و لازم به ذکر است که این شرکت برای تعمیر هر برند با استفاده از متخصصین مجرب همان برند که مورد تایید هستند اقدام به تعمیر لوازم خانگی می‌کند.

خدمات ارائه شده در زمینه تعمیر انواع یخچال فریزر، ساید بای ساید، لباسشویی، ظرفشویی، مایکروفر، جاروبرقی، اجاق گاز است و در آینده‌ای نزدیک خدمات برای قطعات دیگر نیز امکان پذیر خواهد بود.

هم چنین می‌توانید تعویض فیلتر ساید‌بای‌ساید خود را به تک ریپیر سپرده و یا در صورت نیاز می‌توانید فیلتر و مواد شوینده ظرفشویی خود را از آن‌ها تهیه کنید. 

کلیه نمایندگی‌های این شرکت در تهران است و با هیچ‌یک از شهرهای دیگر در ارتباط نیست اما مشتریان برندهای مختلف می‌توانند از 118 شهر خود جهت تعمیرات لوازم خانگی‌شان اقدام کرده و در صورت نبود نمایندگی مورد نظر در اینترنت علاوه بر سرچ برند و محصول مورد نظر شهر خود را نیز نوشته تا اطلاعات مفیدتری به دست بیاورند.

ارائه خدمات سرویس تعمیرات لوازم خانگی با برندهایی نظیر بوش، ایندزی ، آاگ، کنوود، آریستون، دوو، زیرووات، زیمنس، کندی، اوشن، سامسونگ، ال جی، موری ، حایر، وستینگهاوس، جنرال الکتریک، مابه، فریجیدر، وایت هاوس، وستینگهاوس، دیپوینت، بست، مجیک، بلومبرگ، هایسنس، آدمیرال، فیلکو، مدیا، باگنشت، بهی، اکسپریال، وست پوینت، سوپر جنرال، مرسی، تکنو کیت، تکنو گاز، هوور، هیتاچی، آرچیلیک، فاگور، کلویناتور، نف، میله، کرافت، مونارک، تامسون، دوو الکترونیک، راک، اسنوا، ارج، آزمایش، آبسال، سپهر الکتریک، امرسان، پارس، دونار، کورال، ریتون، سیلور هاوس، کنمور و … امکان پذیر است.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های تماس زیر تماس بگیرند: 

شرق :77166615

غرب :44287993

شمال : 22737566

مرکز : 88592650

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تعمیرات لوازم خانگی تک

تعمیرگــاه مجاز لوازم خانگی تک ریپیر افتخار این را دارد که با داشتن تکنسین های دوره دیده در زمینه تعمیرات لوازم خانگی در کوتاه ترین زمان ، با قطعات اصل و مناسب ترین قیمت در منزل شما بهترین خدمات را ارائه نماید.

اطلاعات تماس
  • 021227*****
[نمایش اطلاعات]