اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970130291878626

انتخاب رشته کنکور مهم‌تر از کنکور!

اهمیت انتخاب رشته صحیح کنکور 97

کد: 13970130291878626

https://goo.gl/pJRRNV

، (اخبار رسمی): کنکور سراسری هر ساله برگزار می‌شود و داوطلبان در سراسر ایران برای ورود به دانشگاه‌ها در این آزمون شرکت می‌کنند. انتخاب رشته را می‌توان حساس‌تر از کنکور دانست و در مرکز ایران مشاوره بارها شاهد این بوده‌ایم که دانش‌آموزانی با رتبه‌های بسیار درخشان در انتخاب رشته ضعیف عمل کرده‌اند و موفق نشده‌اند!

اهمیت انتخاب رشته صحیح کنکور 97
اهمیت انتخاب رشته صحیح کنکور 97

کنکور سراسری هرساله برگزار می‌شود و داوطلبان در سراسر ایران برای ورود به دانشگاه‌ها در این آزمون شرکت می‌کنند. کنکور همواره مورد توجه دانش‌آموزانی که قصد ورود به دانشگاه دارند بوده است و کمتر دانش‌آموزی را می‌توان یافت که با واژه‌های کنکور و انتخاب رشته بیگانه باشد.

بدون شک مطالعه دقیق و مفهومی و تست‌زنی از عوامل بسیار مهم در موفقیت هر داوطلب به شمار می‌رود و پیروز میدان رقابت کسی خواهد بود که با سرسختی به تمام مطالب اشراف پیدا کرده و توانسته توانایی‌های خود را در کنکور نشان دهد، اما عامل مهم دیگری که بسیاری از دانش‌آموزان از آن غافل می‌شوند انتخاب رشته است. 

انتخاب رشته کنکور را به نوعی می‌توان حساس‌تر از کنکور دانست و در مرکز «ایران مشاوره» بارها شاهد این بوده‌ایم که دانش‌آموزانی با رتبه‌های بسیار درخشان در انتخاب رشته ضعیف عمل کرده‌اند و موفق نشده‌اند.

لطفا دقت کنید! این دقیقا اتفاقی است که در سال‌های گذشته بارها و بارها برای بسیاری از دانش‌آموزان اتفاق افتاده است. به عنوان یک مشاور دانش‌آموزی را به خاطر دارم که با تراز حدود 9800 در رشته تجربی هیچ رشته‌ای قبول نشده بود و با استیصال تمام به دنبال شرکت در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت بود!

بنابراین اهمیت انتخاب رشته را همیشه باید مدنظر داشت و قبل از انجام آن باید تحقیقات لازم را انجام داد و حتما قوانینی که در دفترچه انتخاب رشته نوشته شده است را مرور کرد ، چرا که قوانین هر سال دچار تغییرات می‌شوند و آگهی از آن‌ها یک امر ضروری است. انتخاب رشته کنکور 97 هم از این قاعده مستثنی نیست و برای انجام آن باید تمام جوانب را بسنجید و در صورت لزوم از یک مرکز مشاوره تحصیلی معتبر مشاوره دریافت کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران مشاوره

ارائه مشاوره تحصیلی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش