اطلاعات تماس
  • 031323*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970201292058694

فروش انواع عایق‌های صوتی و حرارتی پشم سنگ

کد: 13970201292058694

https://goo.gl/1znFu8

، اصفهان , (اخبار رسمی): شرکت صنایع عایق‌های معدنی پوشینگر با 15 سال سابقه، تولیدکننده انواع عایق‌های معدنی است.

فروش انواع عایق های صوتی و حرارتی پشم سنگ:
فروش انواع عایق‌های صوتی و حرارتی پشم سنگ

شرکت صنایع عایق‌های معدنی پوشینگر با نام تجاری pomic در زمینه تولید انواع عایق‌های معدنی حرارتی و صوتی، از جنس پشم سنگ فعالیت دارد.

این شرکت در اصفهان، شهرک صنعتی مورچه خورت مستقر شده است و با توان تولید انواع عایق‌های پشم سنگ از جمله عایق تخته‌ای، عایق لحافی، عایق پتویی و عایق لوله‌ای، می‌کوشد تا با ارائه انواع عایق با کیفیت، نقش به سزایی در بهینه‌سازی مصرف انرژی داشته باشد.

سرعت عمل بالا در ارائه خدمات از طریق حجم بالای تولید و برنامه‌ریزی دقیق توسط این شرکت باعث می‌شود که تحویل کالا در موعد مقرر انجام پذیرد. قیمت مناسب و در عین حال کیفیت بسیار بالای محصولات تولیدی پوشینگر، دو رکن اساسی و در راس برنامه‌های این شرکت بوده و مورد توجه خاص قرار دارد.

پشم سنگ که در زبان انگلیسی Rock Wool نامیده می‌شود، جزء خانواده عایق‌های حرارتی متشکل از الیاف معدنی است، به همین دلیل گاهی به آن Mineral Wool هم اطلاق می‌شود. ماده اولیه اصلی برای تولید این عایق، مشهورترین سنگ آذرین یعنی بازالت یا دیاباز HSJ که بازمانده‌‌ی فعالیت‌های آتشفشانی است. پشم سنگ نقش مهمی در صرفه‌جویی انرژی به وسیله کاهش مصرف و همچنین جذب صوت در تاسیسات صنعتی و خانگی، صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، صنایع غذایی و سیستم‌های حرارتی و برودتی، موتورخانه‌ها، صنایع کشتی‌سازی و لوله‌های حاوی سیالات گرم و سرد، مخازن و دیگ‌های بخار و همچنین کشت گلخانه‌ای ایفا می‌کند.

شرکت صنایع عایق های معدنی پوشینگر با 15 سال سابقه در امر تولید و فروش انواع عایق های صوت و حرارت پشم سنگ فعالیت دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت صنایع عایق های معدنی پوشینگر

تولید عایق های صوتی و حرارتی پشم سنگ

اطلاعات تماس
  • 031323*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان