اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970203292598712

فارسی وب راه اندازی شد

رونمایی از سایت «فارسی وب» با هدف طراحی، راه‌اندازی و پشتیبانی

کد: 13970203292598712

https://goo.gl/HY6zAt

، کرج , (اخبار رسمی): با هدف طراحی، راه‌اندازی و پشتیبانی و انجام سئو و بهینه‌سازی سایت، از سایت «فارسی وب» به آدرس Fa-web.ir در اوایل قروردین ماه رونمایی شد.

رونمایی از سایت «فارسی وب» با هدف طراحی، راه‌اندازی و پشتیبانی
رونمایی از سایت «فارسی وب» با هدف طراحی، راه‌اندازی و پشتیبانی

هدف تیم فارسی وب کمک به کسب‌و‌کارها با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و وب است

به گزارش فارسی وب، سایت Fa-web.ir که یک سایت میتنی بر خدمات طراحی سایت و تبلیغات در فضای مجازی است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد طراحی، راه‌اندازی و پشتیبانی و انجام سئو و بهینه‌سازی سایت را تسهیل کند.

مهدی جلالی و اسماعیل جعفری مدیران وب‌سایت فارسی وب در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفتند: «هدف تیم فارسی وب کمک به کسب‌و‌کارها با استقاده از ظرفیت فضای مجازی و وب است.»

آن‌ها در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزودند: «ما برای کمک به کسب‌و‌کارها تصمیم به طراحی سایت ارزان و شیک و ارائه تبلیغات در تلگرام و اینستاگرام و همچنین عرضه پنل پیامک انبوه کردیم.»

گفتنی است فارسی وب، به مناسبت این رونمایی، اقدام به ارائه تخفیفات ویژه در زمینه طراحی سایت و عرضه پکیج‌های تبلیغاتی کرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت فارسی وب به آدرس Fa-web.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت طراحی سایت فارسی وب

گروه “فــارسی وب” فعالیت خود را با هدف ارائه خدمات حرفه ای در زمینه طراحی سایت و بهینه سازی سایت (سئو) آغاز کرد. ما تلاش می کنیم تا همواره جزو بهترین تیم های طراحی سایت در ایران باشیم و معتقدیم رسیدن به این هدف با رعایت اصول کاری و جلب رضایت مشتریان میسر خواهد بود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]