اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970204292728715

3 اردیبهشت 97 انجام شد

معرفی شرکت دانش بنیان شُماران سیستم در برنامه نسیم دانش شبکه نسیم

کد: 13970204292728715

https://goo.gl/bKrkFu

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت شماران سیستم از جمله شرکت‌های دانش بنیان است که مجموعه نسیم دانش به معرفی این هلدینگ به عنوان بهترین تولیدکننده داخلی نرم افزارهای مالی و اداری پرداخته است.

معرفی شرکت دانش بنیان شُماران  سیستم در برنامه نسیم دانش شبکه نسیم
معرفی شرکت دانش بنیان شُماران سیستم در برنامه نسیم دانش شبکه نسیم

«نسیم دانش» برنامه‌ای است که قصد دارد لحظاتی مفرح را با چاشنی علمی برای بینندگان شبکه نسیم فراهم آورد. نسیم دانش، آخرین دستاوردهای علم و فناوری ایران را در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی به بینندگان خود معرفی می‌کند و تلاش دارد تا فرهنگ علم و فناوری را تبلیغ کند .همچنین این برنامه به معرفی محصولات و شرکت‌های دانش بنیان می‌پردازد.

شرکت شماران سیستم از جمله شرکت‌های دانش بنیان است که مجموعه نسیم دانش به معرفی این هلدینگ به عنوان بهترین تولیدکننده داخلی نرم‌افزارهای مالی و اداری پرداخته است. در این برنامه به مواردی چون مزیت‌های رقابتی نرم‌افزارهای شماران و امکانات نرم‌افزار و شرایط اجرا و پیاده‌سازی اشاره شده است.

مدیریت هلدینگ شماران به عنوان یک کارآفرین برتر به نکات کلیدی جهت کسب موفقیت در این برنامه اشاره کردند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت شماران سیستم

گروه شرکت‌های شماران سیستم با بیش از سه دهه فعالیت در صنعت فناوری اطلاعات ارائه دهنده کامل‌ترین مجموعه نرم‌افزار را در حوزه‌های مالی , تولید , منابع انسانی ,مدیریت , زنجیره تأمین , مهندسی محصول ,مدیریت دارایی‌ها , مدیریت ارتباط با مشتریان , اتوماسیون اداری و فرآیند های کسب‌وکارمی‌باشد , شرکت دانش بنیان شماران سیستم دارای رتبه یک شورای عالی انفورماتیک و گواهینامه بین المللی TEC می باشد .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]