اطلاعات تماس
  • 021883*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970204292758713

توریست اپ، مترجم همزمانی که تمامی گردشگران را شگفت‌زده می‌کند

دایره‌المعارف گردشگری، در قالب یک نرم‌افزار رونمایی می‌شود

کد: 13970204292758713

https://goo.gl/XBggAT

، تهران , (اخبار رسمی): نرم افزار توریست اپ در نسخه جدید و به روز‌شده، به یک شاهکار در حوزه گردشگری تبدیل شده است. نرم‌افزاری که می‌تواند برای هر گردشگر و مسافری که قصد سفر به خارج از کشور را دارد، مفید و ضروری باشد. چرا که نیازهای مختلفی مانند اطلاعات جامع مقاصد گردشگری را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

دایره المعارف گردشگری، در قالب یک نرم افزار رونمایی می شود
اطلاعات دایره المعارف گردشگری توریست اپ، نشان داده شده است

کسب اطلاعات جامع از مکان‌های دیدنی، جاذبه‌های گردشگری، انواع غذاها و سوغات، هتل‌ها و رستوران‌ها، نقشه مترو شهری، اطلاعات آب‌و‌هوایی و تبدیل ارز، تنها بخشی از خدمات جدید این نرم‌افزار است

طبق آخرین آمار رسمی وب‌سایت استاتیکا (Statica) که آمارهای رسمی جهانی را ارائه می‌کند، تعداد نسخه‌های اپلیکیشن به ترتیب برای اندروید و IOS در ماه مارس 2017،  2.8 میلیون و 2.2 میلیون اپلیکیشن بوده است و همچنان نیز این آمار با سرعت فزاینده‌ای رو به افزایش است.

در حقیقت، امروزه برای تقریبا هر آنچه که به ذهن انسان‌ها می رسد، یک اپلیکیشن نیز برنامه‌نویسی و راه‌اندازی شده است و بسیاری از آن‌ها نیز نسخه‌های کپی‌برداری شده از نسخه‌های اصلی هستند و تنها یک یا چند ویژگی کوچک جدید به آن‌ها اضافه شده است تا کاربر به واسطه همین ویژگی‌های جدید، که راحتی بیشتری ایجاد خواهند کرد، آن نرم‌افزارها را نصب کنند.

گروه نرم‌افزاری "توریست اپ"، با مجموعه‌ای از افراد جوان، متخصص و دارای ایده، یکی از مجموعه‌های پیشرو در حوزه برنامه‌نویسی و طراحی اپلیکیشن‌های کاربردی است، به طوری که اپلیکیشن توریست اپ، یکی از قدرتمندترین اپلیکیشن‌های این مجموعه نرم‌افزاری است و تاکنون در حوزه ترجمه همزمان و آنلاین، خدمات ارائه کرده است؛ به طوری که آخرین نسخه این نرم‌افزار، می‌تواند ترجمه همزمان 104 زبان زنده دنیا را پشتیبانی کند.

با نصب این نرم‌افزار در گوشی‌های هوشمند اندروید و IOS، کاربران به راحتی می‌توانند به کشورهای مختلف سفر کرده و در عین حال نیازهای زبانی و ارتباطی خود را برطرف کنند. چنین ویژگی در ایجاد ارتباط بهتر با دیگر مردمان سرزمین‌ها و ایجاد تجربه‌های بهتر برای گردشگر بسیار مفید است. از همین رو از واژه "توریست" در نام این اپلیکیشن استفاده شده است.

اما از آنجا که همه اپلیکیشن‌ها، متناسب با نیاز کاربران و ایده‌های جدید و نظرات و پیشنهادات کاربران، به روز‌رسانی می‌شوند، نسخه جدید توریست اپ نیز، تحولی اساسی و بنیادین در خود ایجاد کرده است، به طوری که با اطمینان خاطر می‌توان این چنین بیان کرد که با نصب یک نرم‌افزار، همزمان دو نرم‌افزار بسیار کاربردی نصب شده که یک بخش آن در راستای ترجمه همزمان و آنلاین خدمت می‌کند و بخش دوم، همانند دایره‌المعارف گردشگری جامعی است که می‌توانید اطلاعات کامل و جامع زیادی را درباره کشورهای مختلف که مقاصد گردشگری هستند، بیابید.

تعدادی از اطلاعاتی که این نرم‌افزار در بخش دایره‌المعارف در اختیار کاربران قرار می‌دهد، برای نمونه شامل جاذبه‌های گردشگری و مکان‌های دیدنی، رستوران‌ها، هتل‌ها، انواع غذاها، سوغات، قوانین و نکات ضروری است که قبل از سفر به کشورهای مختلف باید بدانند. علاوه بر آن، اطلاعات آب و هوایی، تبدیل ارز کشورهای مختلف و نقشه متروهای شهری نیز در آن گنجانده شده است تا کاربر با در دست داشتن یک اپلیکیشن در تلفن همراه خود، بیشترین نیازهای خود را در طول سفر مرتفع کند.

گفتنی است یکی دیگر از افزونه‌های این نرم افزار، دسترسی راحت و جامع به انواع شرکت‌های مسافربری و تورهای گردشگری است که طلاعات انواع تورها و پروازهای خود را در نرم‌افزار درج کرده و به این ترتیب، بدون جستجو در وب‌سایت‌های مختلف، می‌توان اطلاعات تورها و شرکت‌های مسافربری را به صورت جامع با یکدیگر مقایسه کرد.

لازم به یادآوری است این بخش از نرم‌افزار، همچنان در حال تکمیل و گردآوری است و تاکنون، اطلاعات جامع 22 کشور، از جمله ترکیه، ارمنستان، گرجستان، تایلند و ... در آن افزوده شده است. هر فردی که این نرم‌افزار را نصب می‌کند، می تواند از آپدیت‌های رایگان این نرم‌افزار که دیگر کشورهای جهان را نیز خواهد داشت استفاده کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه نرم افزاری توریست اپ

نرم‌افزار مترجم توریست

اطلاعات تماس
  • 021883*****
[نمایش اطلاعات]